יח"צ

עמית לבני ימונה למנכ"ל BBDO IM: יחליף בתפקיד את רון בר אל ועידו הר טוב

לבני החל את דרכו בגיתם BBDO ב-1993 ועסק בפרסום 10 שנים, מתוכן 4 כסמנכ"ל במשרד הפרסום. ב-2003 הקים את המחלקה האסטרטגית בדובר צה"ל
אל\"מ (מיל\') עמית לבני ימונה למנכ\"ל חברת (BBDO IM (Issue Management, מקבוצת גיתם BBDO המתמחה בייעוץ אסטרטגי ובניהול הזירה הציבורית התקשורתית עבור חברות וארגונים בארץ ובחו\"ל. לבני יחליף את רון בר אל ועידו הר טוב אשר שימשו עד לאחרונה כמנכ\"לים משותפים של החברה והמשתלבים בתפקידים בכירים בקבוצת גיתם/BBDO.
BBDO IM הוקמה לפני כ-4 שנים על ידי מוישיק תאומים, הרטוב ובראל במטרה להעניק לדרג הניהול הבכיר בחברות ובארגונים את היכולת הכוללת לנווט ולנהל את מערכות היחסים של הארגון עם כלל בעלי העניין (Stakeholders) בזירות השונות, הן בימי שגרה והן במצבי משבר.
BBDO IM מעניקה ללקוחותיה ניתוח אסטרטגי כולל של זירות ההשפעה ומפעילה גופי פעולה תקשורתיים שונים - דוברות, לוביזם, יחסי ציבור, פרסום, אירועים, פעילות רשתית וכו\' - באופן מתואם התואם את צרכי הארגון. הצוות המקצועי ב- BBDO IM כולל מנהלים ויועצים בעלי ניסיון אינטרדיסציפלינרי מקצועי בתחומי התקשורת השיווקית, המגזר העסקי והמגזר הציבורי והפוליטי.
עמית לבני (50) הוא מאנשי המקצוע הבולטים בישראל בניהול הזירה הציבורית/שיווקית/ תקשורתית. מאחוריו ניסיון ניהולי ומקצועי עשיר של כ - 20 שנה בעולם התקשורת השיווקית לסוגיה כפרסומאי, כאיש דוברות ויחסי ציבור, כמנהל שיווק, כמנכ\"ל תנועה ציבורית וכיועץ אסטרטגי עצמאי לחברות וארגונים בארץ ובעולם. לבני, בעבר מפקד סטי\"ל בחיל הים, החל את דרכו המקצועית בגיתם/ BBDO בשנת 1993, כבוגר קורס הכשרת המנהלים הראשון של המשרד ובהמשך כפרסומאי כעשר שנים, ארבע שנים מתוכם כסמנכ\"ל המשרד.
בשנת 2003 גויס לבני לצה\"ל על מנת להקים את המחלקה האסטרטגית בחטיבת דובר צה\"ל, מחלקה עליה פיקד במשך 3 שנים בדרגת אלוף משנה. בשנת 2006 מונה לתפקיד ראש אגף השיווק של אל על והוביל סדרה של מהלכים חדשניים לחיזוק תדמיתה ומעמדה השיווקי של החברה, בכלל זה את פיתוחו המואץ של המסחר האלקטרוני הישיר של אל על באינטרנט, הישג שבעבורו נבחר לאחד מאנשי השיווק של 2009 על ידי איגוד השיווק הישראלי. מאז תחילת 2010 משמש לבני כיועץ אסטרטגי עצמאי לחברות וארגונים בארץ ובחו\"ל, במסגרת זו ליווה וניהל מערכות בחירות ומאבקים ציבוריים במדינות שונות ברחבי העולם. בנוסף הקים לבני וניהל כשנה את התנועה הציבורית \"עורו\".
יו\"ר BBDO IM מוישיק תאומים ברך על מינויו של לבני ואמר \"בודדים הם אנשי המקצוע בעלי היכולת והניסיון של עמית בתחום הובלת הזירה הציבורית והתקשורתית וניהול מצבי משבר. שובו לגיתם/ BBDO הוא מקור גאווה ותקווה לכולנו\".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    מי אישר לתקציבאי לכתוב מילה כזו בידיעה - kiss
    אינטרדיסציפלינרי 10/2012/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    /
    סגור
  • 5.
    עמית לבני
    ורד רוזנברג 10/2012/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בהצלחה רבה
    סגור
  • 4.
    PR
    חיים 10/2012/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    משה - אי אפשר לקחת את ה-PR, ופשוט לשים אותו אחד לאחד. זה נורא...
    סגור
  • 3.
    ליבני עמית
    מטלון 10/2012/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זכו איש נדיר
    סגור
  • 2.
    עם אנשים בינוניים. לוקח איש בינוני (ל"ת)
    משרד בינוני 10/2012/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • צוות מעולה זוכה למנכ"ל איכותי (ל"ת)
    המפרגן 10/2012/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    איזה --- (ל"ת)
    אלמ משנה לבנה 10/2012/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור