מינויים

קרן ההון סיכון הישראלית במהלך ענק: זה השותף הבכיר שמצטרף

קרן ההון סיכון הישראלית YL Ventures, המשקיעה בחברות סטארט-אפ ישראליות בתחום הסייבר בשלב הסיד, מודיעה על מינויו של ג׳סטין סומייני, שעבד בחברות ענק כמו !Unity ,SAP, Yahoo וכדומה - כשותף בקרן
מערכת ice | 
מניות (צילום shutterstock)
קרן ההון סיכון הישראלית YL Ventures, המשקיעה בחברות סטארט-אפ ישראליות בתחום הסייבר בשלב הסיד, מודיעה היום (שלישי) על מינויו של ג׳סטין סומייני כשותף בקרן. ג׳סטין, ממובילי תעשיית הסייבר הגלובלית בעשורים האחרונים וסמנכ״ל אבטחת מידע (CISO) לשעבר בחברות ענק כגון !Unity ,SAP, Yahoo ו-Symantec, יצטרף לצוות הניהול של הקרן.
כבר לפני כעשור החל ג'סטין לעבוד עם הקרן כאחד מיועציה הראשונים. מאז, הוא מעורב באופן פעיל ברשת היועצים של YL Ventures, הכוללת למעלה מ-120 סמנכ״לי אבטחת מידע ובכירי סייבר מחברות Fortune 100 ותאגידים גלובליים, אשר מייעצים באופן שוטף לחברות הפורטפוליו של הקרן.
 
במהלך 30 שנות קריירה שירת ג׳סטין בתפקידי סקיוריטי שונים בארגונים גלובליים. כעת, לאחר מספר תפקידים בצד הלקוח, ג'סטין עובר לצד השני, לסייע לחברות סטארט-אפ לפתח פתרונות שיתנו מענה לצרכים ולאתגרים הכי משמעותיים ל-CISOs. במסגרת תפקידו, יצטרף ג׳סטין לחבר המנהלים של כמה מחברות הפורטפוליו של YL Ventures ויוביל את צוות הפיתוח העסקי של הקרן בארה״ב, אשר תומך בחברות הפורטפוליו בחיבור ללקוחות, GTM, התאמת המוצר לשוק ועוד.
ג׳סטין סומייני (צילום: Yl ventures)
בזכות הרקע הטכנולוגי המגוון שלו, הידע העסקי וההיכרות המעמיקה שלו עם תעשיית הסייבר, יהווה ג'סטין נכס משמעותי עבור חברות הפורטפוליו של הקרן. הוא יסייע להן בפיתוח המוצר, ניהול תהליכי מכירה וקשרים עם לקוחות ושותפים, ויתמוך במאמצי הצמיחה של החברות לאורך שלבי בניית התשתית הקריטיים עבור הקמת חברות מובילות קטגוריה בשוק. הצטרפותו של שחקן ותיק ומוערך בתעשייה כמו ג׳סטין לצוות של YL Ventures יעשיר את הערך שנותנת הקרן לחברות הפורטפוליו, בפרט, בכל הנוגע לתובנות קריטיות מזווית הלקוח.
"לקרן YL Ventures יש רקורד של השקעה בחברות סייבר אשר יצרו אימפקט אדיר בשוק, בין היתר, כאלה שהפכו תוך שנים ספורות לחדי-קרן. אין תחליף לניסיון ולהתמקצעות של הקרן עבור יזמים בשלבים מוקדמים המעוניינים לבנות חברות סייבר גדולות שעתידות לשנות את השוק. בקרן יש צוות איכותי, מקצועי ונחוש אשר רואה לנגד עיניו הקמה של חברות סייבר מובילות, ואני שמח על ההזדמנות לתרום מניסיוני ולהצטרף אליהם,״ אומר סומייני.
״מעבר למומחיות הטכנולוגית והניסיון הנרחב שלו בתפקידי ניהול בכירים בתעשיית הסייבר, יש לג׳סטין גישה הוליסטית ויוצאת דופן בתחום הדינמי והמורכב הזה,״ אומר יואב לייטרסדורף, שותף מנהל ב-YL Ventures. "ג'סטין מתעמק באתגרים האקוטיים ביותר בתעשייה ובמציאת פתרונות שיתנו ערך משמעותי אך גם יהוו השקעות עסקיות מעולות. הגישה המאוזנת והמגוונת הזו, יחד עם הדחף שמניע אותו לעזור ליזמים לבנות חברות גדולות מהיסוד, הופכים אותו לשותף המושלם עבורנו ב-YL Ventures", הוסיף.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה