מינויים

אחרי שלושה חודשים בלבד: הפרויקטור האזרחי התפטר מתפקידו

טל בסכס הודיע החשבון הפייסבוק שלו כי הוא מתפטר מתפקידו, שלושה חודשים בלבד אחרי שמונה: "חרף מאמציי הגדולים והעבודה סביב השעון בכדי לעמוד באתגרים ובמשימות הלאומית, מצאתי שאין בידי המשל"ט את הסמכויות והכלים הדרושים למימוש האחריות אשר הוטלה עליי. בשל כך ומתוך אחריות ציבורית החלטתי לסיים את תפקידי"
מערכת ice | 
טל בסכס (צילום החברה למתנסים)
לפני כשלושה חודשים, טל בסכס, מונה לתפקיד הפרויקטור האזרחי לשיקום העורף במלחמת "חרבות ברזל". כעת, אחרי תקופה קצרה ובלי יותר מדי הישגים, בסכס הודיע אמש (ראשון) כי הוא מתפטר מתפקידו.
בסכס העלה פוסט לחשבון הפייסבוק שלו, בו נימק את הסיבות הסיבות לכך שהחליט להתפטר מתפקידו: "כחודש לאחר תחילת המלחמה נקראתי לדגל לשמש כראש המשל"ט. חרף מאמציי הגדולים והעבודה סביב השעון בכדי לעמוד באתגרים ובמשימות הלאומית, מצאתי שאין בידי המשל"ט את הסמכויות והכלים הדרושים למימוש האחריות אשר הוטלה עליי. בשל כך ומתוך אחריות ציבורית החלטתי לסיים את תפקידי".
עוד הוסיף ואמר כי "אני מודה לשר האוצר, בצלאל סמוטריץ' על האמון והתמיכה בי. אמשיך לפעול למען אזרחי ישראל כפי שעשיתי בתפקידים הציבוריים שאותם מילאתי". כזכור, לאחר שמונה לתפקיד, שר האוצר בצלאל סמוטריץ' מסר: "אני מודה לטל שהתייצב לדגל והתגייס למשימה. טל מחזיק בידע ובניסיון ניהולי רב אני סמוך ובטוח שיכולותיו יתרמו רבות לסנכרון כל המאמצים הממשלתיים הנדרשים לטיפול בעורף".
"שרי ומשרדי הממשלה עובדים קשה וטוב מאז פרצה המלחמה ורתומים כולם למאמץ והמשל"ט לא מחליף אותם אלא רק יסייע בתכלול וטיוב ממשקי העבודה בין המשרדים. יחד בעזרת השם ננצח!". המינוי הזה כאמור לא החזיק יותר מדי זמן, כעת בסכס מתפטר מתפקידו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה