מינויים

חברת צמח המרמן במינוי מסקרן: זו הסמנכ"לית שיווק החדשה

רונית כהן מונתה לסמנכ"לית שיווק ומכירות החדשה של חברת צמח מרמן. זאת לאחר שהחלה את דרכה בחברה כמנהלת המכירות בפרויקטים של החברה בצפון תל אביב ובמהלך השנים כיהנה באין ספור תפקידי שיווק, פרסום ומכירות
מערכת ice | 
רונית כהן (צילום L STUDIO)

חברת צמח מרמן דיווחה לבורסה לניירות ערך על מינויה של רונית כהן לסמנכ"לית השיווק והמכירות החדשה של החברה. רונית כהן מלווה את החברה כבר שני עשורים והחלה את דרכה כמנהלת מכירות בפרויקטים של החברה בצפון תל אביב ובמהלך השנים כיהנה באין ספור תפקידי שיווק, פרסום ומכירות.

רונית הגיעה לצמח המרמן לאחר שכיהנה במגוון תפקידים בעולם המכירות בחברות המובילות בענף. בשנותיה בצמח המרמן צברה רונית ניסיון רב, הן בפרויקטי מגורים לקהל הרחב בבית שמש, כרמיאל ורמת גן והן בפרויקטי יוקרה כמו מתחם בצלאל בתל אביב ומגה יוקרה כדוגמת פרויקט וויט סיני ואנדרומדה. במסגרת תפקידה תמשיך רונית להיות אחראית על בניית אסטרטגיה שיווקית לפרויקטי החברה וכן על מכירתם לרבות בתחום ההתחדשות העירונית- תחום שבשנים האחרונות נחשב לאחד ממנועי הצמיחה בחברה.

רן בן אברהם יו"ר ובעלי חברת צמח המרמן מסר: "רונית מלווה אותנו כעשרים שנה, החלה את דרכה כאשת מכירות בפרויקטים רבים ועד לסמנכ"לית שיווק מכירות. רונית היא דוגמא לעובדת שהחלה את דרכה בעבודה קשה ועקבית, צברה ידע רב וניסיון והגיע לסמנכ"לות. רונית תרמה רבות לפיתוח החברה בכלל וקידומה בכל תחומי השיווק והמכירות בפרט. אנו גאים ושמחים שכעת היא מצטרפת רשמית גם לשולחן ההנהלה".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה