מינויים

פירמת גורניצקי GNY מתרחבת: שותף חדש מצטרף לצוות הנדל"ן

עו״ד יוסי ריזנברג, בעל תואר ראשון במשפטים מאוניברסיטת בר אילן ומביא עמו ניסיון עשיר ורב שנים בתחום הנדל"ן בדגש על ליווי פרויקטים של נדל"ן למגורים, ליווי קבלנים ויזמים לרבות בעסקאות מימון בנקאי, נדל"ן מניב, התחדשות עירונית והסכמי תמ"א
מערכת ice | 
עוד יוסי ריזנברג (צילום פירמת גורניצקי)
עו״ד יוסי ריזנברג מצטרף כשותף לצוות הנדל"ן בפירמת גורניצקי GNY, לאחר ששימש כשותף וראש מחלקת הנדל"ן במשרד כהן וילצ'ק וקודם לכן, כשותף במשרד מירון, בן ציון
ופריבס.
עו״ד ריזנברג, בעל תואר ראשון במשפטים מאוניברסיטת בר אילן ומביא עמו ניסיון עשיר ורב שנים בתחום הנדל"ן בדגש על ליווי פרויקטים של נדל"ן למגורים, ליווי קבלנים ויזמים לרבות בעסקאות מימון בנקאי, נדל"ן מניב, התחדשות עירונית והסכמי תמ"א.
צוות הנדל"ן במשרד גורניצקי GNY עומד בחזית ייעוץ הנדל"ן ומוביל משפטית את עסקאות הנדל"ן הגדולות והמשמעותיות ביותר שנערכו בישראל כולל ייצוג חברות ציבוריות וגופים מוסדיים הנמנים על הגופים המרכזיים במשק הישראלי, חברות תכנון ופיתוח בנייה, חברות היזמות הגדולות והמובילות בארץ, וייצוג בעלים פרטיים של מקרקעין. תחום ההתמחות של גורניצקי בא לידי ביטוי בעסקאות נדל"ן מורכבות בקנה מידה גדול, לרבות בתחומי המגורים, המסחר, המשרדים, רשתות מלונאות ודיור המוגן וכן הסכמי תשתיות מורכבים.  
מפירמת גורניצקי GNY נמסר: "צירופו המבורך של יוסי כשותף בצוות הנדל"ן המבוסס שלנו, משתלב עם אסטרטגיית הצמיחה וההעמקה של הפירמה בתחומי העיסוק המרכזיים שלה, ויסייע בהמשך מובילות תחום הנדל"ן שלנו. אנו מברכים את יוסי על הצטרפותו ומצפים לעבודה הפורייה המשותפת".
עו״ד יוסי ריזנברג מסר: ״אני נרגש ושמח להצטרף למשרד גורניצקי שחרט על דגלו מצוינות אישית ומקצועית לאורך שנים ארוכות ומצפה לשתף פעולה עם הצוות המשפטי המשובח במחלקת הנדל"ן לטובת לקוחותינו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה