מינויים

מינוי מבטיח במכללה האקדמית הדסה: זה המנכ"ל החדש

שי אברהמי מסיים כהונה בת ארבע שנים במכון וינגייט, מתקדם לתפקיד הבא ומונה למנכ"ל המכללה האקדמית הדסה 
מערכת ice | 
צילום עודד קרני
המכללה האקדמית הדסה הודיעה היום (שני) על מינויו של שי אברהמי למנכ"ל החדש של המוסד האקדמי. אברהמי, שסיים לאחרונה כהונה של ארבע שנים כמנכ"ל מכון וינגייט, ייכנס בתחילת החודש הבא לתפקידו החדש והראשון בהשכלה הגבוהה בישראל.
בעבר, אברהמי שימש בין היתר שימש כמנכ"ל המועצה המקומית שוהם, מנכ"ל המועצה האזורית דרום השרון, סמנכ"ל תפעול בבתי החולים הדסה עין כרם וראש מטה חטיבת תחזוקה והנדסת מטוסים ב"אל-על". אברהמי מסיים כהונה של ארבע שנים כמנכ"ל הראשון של מכון וינגייט אשר במסגרתה הוביל שינויים נרחבים במוסד וזכה להוקרה על כך שהפך את מכון וינגייט למוסד ספורט ברמה בינלאומית.
בהתייחסות למינויו אמר שי אברהמי: "אני נרגש לצאת לדרך חדשה ולהצטרף לאחד המוסדות האקדמיים החזקים והמובילים בירושלים בפרט ובישראל בכלל. אני מאמין גדול בערכי המצוינות, החדשנות והמחויבות החברתית שהמכללה מובילה ואני להוט להביא מניסיוני לטובת המשך ההתפתחות של המכללה והאתגרים הגדולים שעומדים בפניה".
פרופ' ברטולד פרידלנדר, נשיא המכללה האקדמית הדסה בירך על מינויו: "אנו נרגשים לקבל את פני שי אברהמי לצוות שלנו. הניסיון המנהיגותי המוכח שלו והחזון החדשני שלו לצמיחה עולים בקנה אחד עם המשימה שלנו להצעיד את המכללה האקדמית הדסה לגבהים חדשים. אני משוכנע שיחד אתו המכללה תמשיך לצמוח ולהתפתח כפי שעשתה בשנים האחרונות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה