מינויים

בכיר חדש בקרן ההשקעות הגלובלית: זה היועץ לחטיבת הטכנולוגיה

ורבורג פינקוס ממנה את עומר ציגלר לתפקיד יועץ בכיר לחטיבת הטכנולוגיה של הקרן. ציגלר בתגובה: "אני מצפה למנף את הניסיון והתובנות שלי בכדי לזהות הזדמנויות השקעה מעניינות, במיוחד בשוק הישראלי התוסס"
מערכת ice | 
עומר ציגלר (צילום יחצ)
ורבורג פינקוס, קרן גלובלית המשקיעה בצמיחה, מודיעה היום (שני) על מינויו של עומר ציגלר לתפקיד יועץ בכיר לחטיבת הטכנולוגיה של הקרן. בהתבסס על ניסיונו בשוק הישראלי בתפקידו יעבוד ציגלר עם החברה בכל הנוגע לזיהוי והערכת הזדמנויות השקעה חדשות בתוכנה, תשתיות נתונים ומידע, ועסקי שירות טכנולוגיים.
טרם עבודתו בחברה ציגלר ייסד את Lion Investment Partners, חברת השקעות המתמחה בחברות צמיחה, שם ימשיך לכהן כשותף מנהל. בחברת Lion ציגלר הוביל השקעות בהיקף של 130 מיליון דולר במספר חברות תוכנה B2B בוגרות. כמו כן, הוא חבר דירקטוריון בחברות Duda, Tufin, OpenWeb, ו-Verbit, ובעבר כיהן בדירקטוריון בחברת SimilarWeb, לקראת ההנפקה הראשונה שלה לציבור.
ניקולאס סמית' וואנג, שותף ב-Warburg Pincus, מסר: "אנו שמחים לעבוד עם עומר. הרקע הנרחב שלו במגזר הטכנולוגיה וההבנה העמוקה שלו של השוק הישראלי הופכים אותו ליועץ יקר ערך לצוות שלנו. הרקורד של עומר כמשקיע ורשת הקשרים הענפה שלו בתעשייה ישפרו עוד יותר את יכולתנו לזהות הזדמנויות השקעה אטרקטיביות בהן נוכל לשתף פעולה עם חברות ויזמים להאצת צמיחה".
עומר ציגלר הגיב למינוי: "אני נרגש לעבוד עם הצוות יוצא הדופן של Warburg Pincus. המוניטין החזק של החברה, הנוכחות הגלובלית, והמומחיות העמוקה בהשקעות טכנולוגיות מתאימים בצורה מושלמת לאהבה שלי לסקטור ולכיוון אליו אני מאמין שהשוק מתקדם. אני מצפה למנף את הניסיון והתובנות שלי בכדי לזהות הזדמנויות השקעה מעניינות, במיוחד בשוק הישראלי התוסס".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה