מינויים

רשת מלונות אסטרל מתחדשת: זו סמנכ"לית המכירות החדשה

רשת מלונות אסטרל מודיעה היום על מינויה של רות לירון בנסימון לתפקיד סמנכ"לית המכירות של הרשת. בתפקידה היא תנהל את תחום ההזמנות והמכירות של כלל מלונות הרשת והמותג
מערכת ice | 
רות לירון בנסימון (צילום יחצ אסטרל)
רשת מלונות אסטרל מודיעה היום על מינויה של רות לירון בנסימון לתפקיד סמנכ"לית המכירות של הרשת. בתפקידה היא תנהל את תחום ההזמנות והמכירות של כלל מלונות הרשת והמותג.
בנסימון, בת 39, בעלת ניסיון רב בתחום המלונאות ובתפקידים מגוונים. זה עשור היא פועלת ברשת אסטרל בתחום המכירות וההזמנה, ובעבר פעלה מעל עשור ברשת ישרוטל בתפקידי ניהולך סוכנים, תיירות פנים ושירות. "אני מודה על ההזדמנות ומאמינה שהניסיון והידע שצברתי יבוא לידי ביטוי בתפקידי החדש". מסרה בנסימון.
רשת "אסטרל" הוקמה בשנת 1995 בידי בני זרח ואשר גבאי. כיום היא מונה שבעה מלונות ברחבי העיר אילת, בהם מלונות היוקרה "אריאה" ו"מלכת שבא" לצד "אסטרל וילג'", "אסטרל פאלמה", "אסטרל מאריס", "אסטרל נירוונה סוויטס" ו"אסטרל נירוונה קלאב".
  
בחורף האחרון מלון אסטרל נירוונה עבר שיפוץ נרחב בעלות של כ-15 מיליון שקל שכלל שיפוץ כולל של הבניין המרכזי, של 80 חדרים באופן מלא, כולל בר המלון, הלובי, דלפק הקבלה ועוד.
 
מנכ"ל ובעלי רשת אסטרל, בני זרח, מסר: "לאורך כל השנה משקיעה הרשת משאבים רבים בחידוש המלונות השונים כחלק מהמדיניות שלנו להעניק לאורחים את החוויה המשפחתית המושלמת ביותר. נמשיך, כמו תמיד, לשים את הדגש שלנו על יצירת חוויות ייחודיות גם בקיץ הקרוב ולאורחי מלון 'אסטרל נירוונה סוויטס' מחכות הפתעות רבות ומלון שהוא כעת אחד מהטובים בעיר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה