מינויים

סיסקו ישראל מתחדשת: הודיעה על שורה של מינויים מסקרנים

סיסקו ישראל מתחדשת בשני מינויים חדשים: עוז ברקוביץ' מונה להוביל את פעילות אבטחת המידע במגזר הביטחוני בסיסקו ישראל ואודי כהן קשי מונה להוביל את הפעילות ההנדסית בתחום אבטחת מידע לשותפים העסקיים של סיסקו
מערכת ice | 
עוז ברקוביץ (צילום סיסקו ישראל)
סיסקו ישראל הודיעה הבוקר (שני) כי היא מתחדשת בשני מינויים חדשים: עוז ברקוביץ' מונה להוביל את פעילות אבטחת המידע במגזר הביטחוני בסיסקו ישראל ואודי כהן קשי מונה להוביל את הפעילות ההנדסית בתחום אבטחת מידע לשותפים העסקיים של סיסקו, שני התפקידים הינם בכפיפות לארגון אבטחת המידע והשותפים של סיסקו.
אורן שגיא מנכ"ל סיסקו ישראל: "אני שמח על הצטרפותם של עוז ואודי לשני תפקידי מפתח בצוות, אין לי ספק שהצטרפותם תתרום רבות להמשך צמיחה וההצלחה של סיסקו בתחום אבטחת המידע. אני מאחל לשניהם הצלחה רבה והנאה מהדרך".
 עוז ברקוביץ' בן (44), עוז מביא עימו לגוף אבטחת המידע של סיסקו מעל 15 שנות ניסיון בעבודה צמודה עם המגזר הביטחוני בארץ. בתפקידו הקודם ניהל את המכירות למגזר הבטחוני בחברת Fortinet.
"ההצטרפות שלי לגוף GSSO (Global Security Sales Organizatoin) באה לחזק ולמקד את פעילות אבטחת המידע למגזר הבטחוני בו סיסקו מובילה עולמית. אני מתרגש להצטרף לצוות מגובש ומצויין ששם לו למטרה לספק ללקוחות הבטחוניים ערך מוסף עצום בנראות הרשת וההגנה עליה באמצעות טכנולוגיות פורצות דרך כדוגמת ה -Cisco Secure Workload ה-  NGIPSועוד מגוון פתרונות AirGap  ייחודיים.
אודי כהן קשי (בן 35), בעל ניסיון רב שנים בתחום אבטחת המידע, בתפקידו הקודם היה Security Team Leader  בתחום השירות בבינת תקשורת מחשבים, לאחר מכן תפקידSE  בחברת ההפצה זברה טכנולוגיות. ״אני שמח להצטרף לחברת סיסקו ולהוביל את הפעילות ההנדסית בקרב שותפיה, כבוד להיות חלק". אמר כהן.
אודי כהן (צילום: יח"צ סיסקו ישראל)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה