מינויים

אליעזר שטרן מוותר: לא ירוץ לראשות עיריית חיפה

חבר הכנסת והשר לשעבר קיבל את ההחלטה לאחר שיו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, אמר לו כי יצטרך להתפטר מהכנסת אם ירוץ
מערכת ice | 
אלעזר שטרן (צילום רועי כץ)
חבר הכנסת ושר המודיעין לשעבר אלעזר שטרן (יש עתיד) הודיע היום (ראשון) כי החליט לא להתמודד לראשות עיריית חיפה. החלטתו של שטרן הגיעה לאחר שיו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, אמר לו כי אמר ירוץ יצטרך להתפטר מהכנסת. "אני מודה לרבים מתושבי חיפה שפנו אליי, לכל אלה שהפצירו בי להתמודד על ראשות העיר (הם אלה שהניעו את התהליך)", אמר שטרן.

שטרן, אלוף בצה"ל בעברו, כיום מתגורר במושב הושעיה בגליל שהוא נמנה עם מייסדיו. שטרן נבחר לראשונה לכנסת ישראל בשנת 2013 במסגרת מפלגת "התנועה" של ציפי לבני. לפני בחירות 2015 כשציפי לבני חברה לבוז'י הרצוג ב"המחנה הציוני", שטרן עבר למפלגה של יאיר לפיד.
בבחירות האחרונות לרשויות המקומיות, זכתה עינת קליש-רותם בראשות העיר חיפה לאחר שזכתה ב-58% מהקולות, וניצחה את ראש העיר הוותיק יונה יהב. 
מספר לא מבוטל של מצביעים הצביעו לה אז כמחאה נגד יהב וכרצון לשינוי, והשאלה אם לאחר חמש שנות כהונה התושבים הללו מרוצים מהמהלכים של קליש-רותם בעירייה. במהלך כהונתה קידמה נושאים שונים כגון פינוי-בינוי ופיתוח נמל התעופה בחיפה. אולם גם חטפה ביקורת בנושאים שונים כמו ההתמודדות הלוקה בחסר עם בעיית חזירי הבר בעיר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה