מינויים

מהבית הלבן לישראל: היועץ של ביידן מגיע לדיפ אינסטינקט

הדירקטור לביטחון לאומי ויועצו האישי לענייני סייבר של נשיא ארה"ב, עמית מיטאל, מונה לחבר דירקטוריון החברה הישראלית דיפ אינסטינקט, לאחר הסכם שיתוף פעולה עם eSentire, אחת מחברות אבטחת סייבר והשירותים מהגדולות והמובילות בארה"ב
מערכת ice | 
עמית מיטאל דיפ אינסטינקט (צילום יחצ)
חברת הסייבר דיפ אינסטינקט מינתה לדירקטוריון החברה את עמית מיטל, מי שהיה עד דצמבר האחרון יועצו האישי של נשיא ארצות הברית ביידן לענייני סייבר, ודירקטור בכיר במועצת הביטחון הלאומי בבית הלבן.
מיטל מביא עימו יותר מ-30 שנות ניסיון בעולם הסייבר. במהלכן שימש כסגן נשיא במייקרוסופט, CTO של סימנטק ברודקום ובהמשך יועצו האישי של הנשיא ביידן לסייבר ולביטחון לאומי.
מינוי עמית נעשה עם חתימת הסכם שיתוף פעולה עם eSentire, אחת מחברות אבטחת סייבר והשירותים מהגדולות והמובילות בארה"ב, המתמחה בשירותי זיהוי ותגובה מנוהלים – MDR (Managed Detection and Response). 
עם העלייה העולמית בפעילותן של תוכנות כופר ודלף מידע, ועל רקע הנזק הרב הנגרם לארגונים ולחברות בעולם, הצורך באבטחת סייבר פרואקטיבית גדול היום מאי פעם. לפי חברת המחקר והייעוץ האמריקאית Gartner, יותר מ-60% מהארגונים המשתמשים במערכות לזיהוי ותגובה בנקודת קצה EDR יטמיעו מערכות MDR עד שנת 2026.
הסכם השותפות בין דיפ אינסטינקט ל-eSentire מאפשר שיתוף פעולה אסטרטגי ומנצח בעולם הסייבר, ומחזק את יכולות התגובה המהפכניות של eSentire באמצעות שילוב של הטכנולוגיה הייחודית לניבוי ולמניעה של איומים בלתי מוכרים ואיומי "אפס ימים" של דיפ אינסטינקט.
ליין בס, מנכ"ל דיפ אינסטינקט: "אני גאה מאוד על השותפות. בעיניי מדובר באישור נוסף לתפיסה שלנו כי שיקום מערכות לאחר חדירת פריצת אבטחה, אינו מספיק ומגיע מאוחר מדי, וכי גישה פרואקטיבית לאבטחה היא כל מה שדרוש כדי לשמור על בטיחות הארגון. הטכנולוגיות היעילות שלנו ישולבו עם יכולות החקירה של eSentire למהירות ולדיוק שדיפ אינסטינקט מביאה איתה, לניבוי ולמניעה של איומים בלתי מוכרים ואיומי אפס ימים, המסוכנים להמשך קיומו של עולם העבודה".
דיפ אינסטינקט (Deep Instinct) נוקטת בגישה של מניעה תחילה, לעצירת תוכנות כופר ותוכנות זדוניות אחרות באמצעות מסגרת אבטחת סייבר ייחודית ומהפכנית המבוססת על למידה עמוקה וטכנולוגית AI. החברה מנבאת ומונעת איומים מוכרים, בלתי מוכרים ואיומי אפס ימים בתוך פחות מ-20 אלפיות השנייה, פי 750 מהר יותר מיכולת ההצפנה של תוכנות הכופר. דיפ אינסטינקט מספקת רמת דיוק של יותר מ-99% במתקפות אפס ימים ומבטיחה שיעור של פחות מ-0.1% בגילויים שגויים. החברה הוקמה ע"י גיא כספי ב-2015 ועומדת היום על 270 עובדים בישראל ובארה"ב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה