מינויים

הבחירות ליו"ר לשכת עורכי הדין חיפה: זה המועמד החדש

לאחר שיו"ר לשכת עורכי הדין במחוז חיפה חיפה, עו"ד תמי אולמן, הודיעה כי תתמודד ליו"ר לשכת עורכי הדין הארצית, עורך הדין אדיר צבי שמכהן כחבר ועד לשכת עורכי הדין חיפה ב-4 השנים האחרונות, הכריז כי יתמודד לראשות לשכת עורכי הדין במחוז החיפאי מול עו"ד שאדי סרוג'י, שזוכה לתמיכתה של אולמן
מערכת ice | 
אדיר צבי (צילום מיכה בריקמן)
עו"ד אדיר צבי הודיע כי החליט להתמודד על ראשות לשכת עורכי הדין במחוז חיפה. , הכריז כי יתמודד לראשות לשכת עורכי הדין במחוז החיפאי מול עו"ד שאדי סרוג'י, שזוכה לתמיכתה של היו"ר היוצאת תמי אולמן.
"לאחר למעלה מ-16 שנים בתחום, בעל משרד עצמאי, כהונה של 4 שנים כחבר ועד מחוז חיפה, כהונה כיו״ר וועדות שונות הן בלשכה הארצית והן במחוז, גמלה בתוכי ההחלטה להתמודד לתפקיד יו"ר לשכת עורכי הדין חיפה", אמר צבי והוסיף, "כל חיי תחושת השליחות והמחוייבות לקהילה למדינה ולסביבה ליוותה אותי, במקביל להתפתחות המקצועית. בין אם בהתנדבות לשירות קרבי בחטיבת הצנחנים ושירות מילואים פעיל בה איבדתי חברים קרובים, ובין אם במהלך לימודיי לתואר ראשון במשפטים ולאחר מכן לתואר שני במשפטים ומנהל עסקים באוניברסיטת חיפה, המשכתי להתנדב ולתרום - בין אם כרכז מחוז חיפה בעמותת "לתת", באגודת הסטודנטים של אוניברסיטת חיפה, עמותת "הלב - מלחמה בעוני", עמותת "יד ריבה" המסייעת בייעוץ משפטי לקשישים וניצולי שואה ועוד".

עו"ד צבי פירט לגבי כוונותיו וחזונו למען עורכי הדין והוסיף: "החזון שלי הוא להפוך את מחוז חיפה למוביל בארץ בפן המקצועי, התרבותי והעסקי בדגש על אחדות החברים וכבודינו בציבור הרחב. לצורך הגשמת חזון הפיכת מחוז חיפה למחוז המוביל גובשה נבחרת מנצחת של עורכות ועורכי דין. אין לי ספק שיחד נצליח להפוך חזון זה למציאות לטובת כולנו".
"ב-20 ביוני, לאחר 8 שנים ישנה אפשרות אמיתית להביא לשינוי", הוסיף עוד, "מודה לעורכות ועורכי הדין הרבים אשר תמיכתם עודדה אותי ובדגש לאשתי עדי ושלושת ילדי אשר ללא הבנתם לא הייתי יכול להתמודד לתפקיד התנדבותי במשרה מלאה, שברור לי שיגזול ממני זמן גם עם בני משפחתי. כולי תקווה ואני מאמין בזה בעמקי נשמתי, שאפשר אחרת. לכן אני מתמודד לראשות הלשכה בחיפה וכעת אני צריך אתכם איתי ומבקש את אמונכם".
עו"ד צבי קרא למערכת בחירות מכובדת וסיכם ב"כולי תקווה שהקמפיין לראשות הלשכה בחיפה יהיה בצורה מכובדת וקורא גם למועמד מולי עו"ד שאדי סרוג'י לנהוג בצורה דומה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה