בארץ

הקרב מתחמם: רויטל סויד תרוץ לראשות לשכת עורכי הדין

"היום יותר מתמיד, יש חשיבות להעמיד בראשות לשכת עורכי הדין, דמות ממלכתית, מנוסה עם יכולת בזירה הציבורית והפוליטית שמסוגלת לעמוד מול כל גורם", אמרה חברת הכנסת לשעבר
מערכת ice | 
רויטל סויד (צילום פלאש 90)
חברת הכנסת לשעבר (העבודה) עו"ד רויטל סויד הודיעה היום (ראשון) כי החליטה להתמודד על ראשות לשכת עורכי הדין.
"מזה 32 שנה אני עורכת דין, מתוכן כ-25 שנה פקדתי את אולמות בתי המשפט כליטיגטורית. בשנת 2014, כחברת כנסת ועוד כשהימים לא היו הימים הסוערים של היום, מצאתי עצמי גם בבית המחוקקים נאבקת עבור שלטון החוק, עבור מערכת משפט חזקה ועבור הדמוקרטיה הישראלית. זאת לצד קידום זכויות נשים, הגנה על חירויות הפרט והאזרח ועוד", כתבה בעמוד הטוויטר שלה. 
"כמי שגדלה במערכת המשפט וינקה את ערכיה, אני יודעת בנימי נפשי, שזו העת להתייצב שוב בחזית המאבק - ואני מתמודדת על ראשות לשכת עורכי הדין".
"כידוע לכולנו, לשכת עורכי הדין עברה בשנים האחרונות טלטלות קשות שפגעו אנושות במעמדה ותדמיתה, וכעת יותר מתמיד נדרש שיקום עמוק להשבת יוקרתה ומעמדה הציבורי והפיכתה ללשכה מתפקדת, אפקטיבית ורלוונטית. בצניעות אומר כי אני היחידה שמסוגלת - להביא ללשכה אחרת", כתבה סויד.
"היום יותר מתמיד, יש חשיבות להעמיד בראשות לשכת עורכי הדין, דמות ממלכתית, מנוסה עם יכולת בזירה הציבורית והפוליטית שמסוגלת לעמוד מול כל גורם. אישה, אשר תשקם את מעמדה של הלשכה, תוך הגנה על שלטון החוק ועל הדמוקרטיה. המאבק על הדמוקרטיה הישראלית הוא בעורקיי ולא אתן יד לפגיעה בה. ההיפך אפעל לחזקה תמיד".
"אני מצפה שהקמפיינים שיתנהלו, יהיו מכובדים ומכבדים – ללא אמירות שקריות, ללא אותן שיטות עסקניות וקמפייני הכפשה אנונימיים שריסקו את הלשכה בעבר ואת מעמדה והביאו אותה לשפל חסר תקדים. ציבור עורכי הדין מאס בהתנהלות עסקנית ולא יקבל ניסיונות למנוע התמודדות דמוקרטית. אני אתנהל אחרת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה