מינויים

מינוי יוקרתי ב-BDO: יאיר אידר מונה למנהל הייעוץ במגזר הציבורי

BDO, פירמת ראיית החשבון והייעוץ, מודיעה על מינויו של יאיר אידר לתפקיד מנהל הייעוץ במגזר הציבורי בפירמה
מערכת ice | 
יאיר אידר (צילום BDO)
פירמת ראיית החשבון והייעוץ BDO מודיעה היום (שני) על מינוי יאיר אידר, עד לאחרונה סגן מנהל רשות החברות הממשלתיות, לתפקיד מנהל הייעוץ במגזר הציבורי בפירמה. במסגרת תפקידו ינהל אידר את פעילות הייעוץ של הפירמה מול משרדי הממשלה, החברות הממשלתיות והמגזר הציבורי בכלל.
אידר מגיע עם ניסיון של יותר מ-13 שנה במגזר הציבורי, בו צבר ניסיון וידע בעבודת הממשלה והחברות הממשלתיות, בהובלת תוכניות אסטרטגיות מורכבות, תכנון מדיניות, רגולציה, תוכניות כלכליות מורכבות, הפרטות, פירוק ומיזוג חברות, פיתוח עסקי וחדשנות.
במסגרת תפקידיו הקודמים באגף התקציבים וברשות החברות הממשלתיות, אידר היה אחראי על יותר מ-60 חברות ממשלתיות, ובין היתר הוביל תהליכים ממשלתיים מורכבים, הנפקות אג"ח לציבור, הכנת תוכניות אסטרטגיות לחברות ממשלתיות, פירוק חברות, הפרטות, השבחת נכסים ועוד.
חן הרצוג, כלכלן ראשי ושותף ב-BDO, אמר: "BDO רואה את פעילות הייעוץ במגזר הציבורי כנושא אסטרטגי, בהיותו בעל חשיבות מרכזית לכלכלת ישראל, לפיתוח תשתיות, להגברת התחרות ולייעול השירות הציבורי. הניסיון הרב של אידר בתפקידיו הקודמים ברשות החברות הממשלתיות ובאגף התקציבים מאפשר חיזוק משמעותי והרחבה של שירותי הייעוץ של הפירמה למגזר הציבורי בהובלתו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה