מינויים

הדסה וולפרט מונתה לסמנכ"לית שיווק של חברת impacX

וולפרט שימשה כסמנכ״לית השיווק של  AZRIELI.COM ולפני כן כמנהלת דיגיטל ואיקום בחברת איב רושה, סמנכ״לית שיווק ב-CashBack ומנהלת שיווק של rebar
מערכת ice | 
הדסה וולפרט (צילום תום לסמן)
חברת impacX, המפתחת מגוון פתרונות טכנולוגיים מבוססי דאטה לניטור ולצריכה חכמה של מוצרי WELL BEING, הודיעה היום (שני) על מינויה של הדסה וולפרט לתפקיד סמנכ"לית שיווק בחברה, זאת כחלק מתהליך ההתרחבות והצמיחה שעוברת החברה בעת האחרונה.
הדסה מביאה עמה מעל 18 שנים של ניסיון בעולמות השיווק. עד לאחרונה שימשה כסמנכ״לית השיווק של  AZRIELI.COM. לפני כן שימשה כמנהלת דיגיטל ואיקום  בחברת איב רושה, סמנכ״לית שיווק ב-CashBack ומנהלת שיווק של rebar.
"אני שמחה להצטרף ל-impacX, התחום קרוב לליבי, אני מאמינה במוצרים חכמים שמשנים מציאות של אנשים והופכים את החיים שלנו בעידן החדש לטובים יותר וגאה להיות שותפה לצמיחה ולהובלה של החברה להצלחות ושווקים חדשים", אמרה וולפרט. 
בחודשים האחרונים השיקה החברה את Water.io, בקבוק המים החכם שמנטר ומייצר הרגלי שתיה טובים יותר באופן פרסונלי ע"י שימוש בטכנולוגיות מתקדמות וביג דאטה. הבקבוקים צוברים תאוצה והפכו למוצר חם בשוק הישראלי. כעת החברה מסמנת את השווקים הגלובליים כיעד לשנה הקרובה. 
"בחודשים האחרונים החברה שלנו נמצאת  בצמיחה מדהימה״ אמר קובי בנטקובסקי מנכ״ל impacX. "אני שמח מאוד על הצטרפותה של הדסה לחברתנו, אני בטוח שבזכות ניסיונה הגלובאלי והמקומי, כישוריה ואישיותה - הדסה היא האדם הנכון להצעיד את החברה קדימה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה