מינויים

תומר לוי מונה למנהל הטכנולוגיות של שיבא BEYOND

שיבא BEYOND מודיע היום (שני) על מינוי תומר לוי למנהל הטכנולוגיות בבית החולים הווירטואלי של המרכז הרפואי שיבא
מערכת ice | 
תומר לוי (צילום גדי אוהד)
בית החולים הווירטואלי של המרכז הרפואי שיבא, שיבא BEYOND, מודיע על מינויו של תומר לוי למנהל טכנולוגיות. במסגרת תפקידו יהיה אחראי על ניהול ויישום האסטרטגיה הטכנולוגית של BEYOND, המבוססת על שירותי רפואה מרחוק הניתנים באמצעות טכנולוגיות מתקדמות.
לוי, המגיע עם ניסיון של למעלה מעשור בתחום הבריאות, עבד בתפקידו הקודם כסמנכ"ל מערכות מידע וקודם לכן כמנהל פרויקטי מערכות מידע בחברות בריאות דיגיטליות מקבוצת Femi Premium. עוד לפני כן, עבד בחטיבת בתי החולים של קופת חולים כללית בתור מנהל פרויקטים.

ד"ר גליה ברקאי, מנהלת שיבא BEYOND, מסרה: "תפקיד מנהל הטכנולוגיות הינו חיוני לצמיחה ולחדשנות הטכנולוגית של בית החולים הווירטואלי, שממשיך לצמוח ולשרת עוד ועוד מטופלים בתחום נרחבים. לוי, שמצטרף לצוות המסור והמקצועי שלנו, מביא עמו לתפקיד ניסיון רב גוני ועשיר בעולמות טכנולוגיים אשר השפעתם על הבריאות מטופלינו תהווה קפיצת מדרגה. אני בטוחה שעם הצטרפותו של תומר נרקיע שחקים ומאחלת לו הצלחה רבה בתפקיד חשוב ומשמעותי זה".
תומר לוי אמר: "אני שמח להצטרף לצוות בית החולים הווירטואלי ולתרום את חלקי בעולם הטלה-רפואה המתקדם. אני מאמין שביחד נוכל לקחת את שיבא BEYOND לעבור אופקים חדשים ונבנה במשותף את הדרך הנכונה להגשמת מטרה זו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה