שיווק ופרסום

בית חולים וירטואלי? שיבא בקמפיין חדש ומסקרן

שיבא Beyond משיק קמפיין פרסום ראשון על מסך הטלוויזיה, במטרה להנגיש את הרפואה לכל אדם, בכל מקום ובכל עת
מערכת ice | 
המרכז הרפואי שיבא (צילום נעמה עזריאל פרנק)
שיבא Beyond - בית החולים הווירטואלי של המרכז הרפואי שיבא, משיק קמפיין פרסומי ראשון על מסך הטלוויזיה. הקמפיין, שעולה בין השאר בכאן 11 בזמן שידורי המונדיאל, יוביל את הקו האסטרטגי של בית החולים הווירטואלי הראשון בישראל -  להעניק את שירותי הרפואה המתקדמים והטובים לכל אדם, בכל מקום ובכל עת, על ידי המומחים המובילים של שיבא ובעזרת טכנולוגיות חדשניות. 
בשיבא בחרו להמשיך באסטרטגיה השיווקית של ״רפואה בכל מקום ובכל עת״, והפעם תחת מסר חד ופשוט: ״בשביל שרופא משיבא יטפל בך, לא צריך להגיע לבית החולים״. מטופלי בית החולים מקבלים שירות רפואי  במגוון תחומים: אונקולוגיה, פסיכיאטריה, רופאי ילדים, מומחי גסטרו, דיאטנים ועוד. 
 
בקמפיין, שישודר בהפסקות פרסומות של תוכניות מרכזיות בבוקר ובערב וכן במהלך משחקי המונדיאל, מופיעים ד"ר ורד בר, מנהלת מרכז חווה לבריאות הנפש של האישה בשיבא; המפעיל שירותי אשפוז בית  ופרופ' גדי סגל, מנהל אשפוזי הבית הפנימיים בשיבא BEYOND. 
 

הדר אמיר, סמנכ״לית פיתוח עסקי בשיבא  Beyond: ״הקמפיין החדש שלנו, הינו המשך ישיר לאסטרטגיית 'רפואה בכל מקום ובכל עת'. בשגרה ובעיקר ברגע האמת, כשהמטופל צריך ייעוץ רפואי, אנחנו כאן כדי לתת מענה יעיל ומקצועי. בשיבא BEYOND פועלות יותר מ-100 מרפאות וירטואליות ומאות מטפלים ומטפלות במגוון תחומים, המקיימים מאות מפגשים וירטואליים מדי יום״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה