מינויים

הכוכב הבא בטלוויזיה? הבן של הסלב הענק בדרך לריאליטי

כוכב הכדורגל שולח את דור העתיד לטלוויזיה? בנו עבר אודישן כדי לנסות להתקבל לתכנית שתעלה בקרוב

מערכת ice | 
מיכאל זוהר (צילום אינסטגרם)
את מיכאל זוהר אתם מכירים? לאחר שנתפס מבלה יחד עם אביו, הכדורגלן בדימוס איציק זוהר בקניון, מתברר שיכול להיות שתראו אותו לא מעט בקרוב גם על המסך שלכם כשהוא לקראת הצעדים הראשונים  שלו בעולם הבידור. 
במאקו דווח כי הכוכב הצעיר הולך בדיוק בדרכו של אבא וקיבל הצעה ראשונה להשתתף בתוכנית ריאליטי חדשה ואף הוזמן לעשות אודישן. לפני כשנתיים הוא התגייס לצה"ל בתור לוחם בנח"ל, ובשנה האחרונה הוא משרת בקריה בתל אביב.

ארוסתו לשעבר של זוהר, שכיכבה לצידו בתכנית "הזוג המנצח VIP", אפילו העתיקה לטובת הזוגיות עם זוהר, את מרכז חייה לישראל והשתקעה עימו פה כשהשניים היו זוג מאוהב במיוחד, אך היא עזבה כזכור את ישראל לפני כשנה בחזרה לאיטליה, לאחר שהחליטו להודיע על פירוק האירוסין שלהם.
 
הזמן עבר ומאז המשיכה ולנטינו בחייה עד שאתמול (ראשון) בילתה לצידו של מפיק האירועים הצעיר שון בלאיש, כאשר השניים בילו במקומות שונים בבודפשט, בירת הונגריה בה היא מבלה בתקופה האחרונה לא מעט.
אבל רגע לפני שתדמיינו רומן בין השניים, בלאיש הבהיר ל-TMI כי "הוא ולאורה חברים טובים והוא טס במיוחד לפגוש אותה למפגש חברי לטובת חגיגות השנה האזרחית החדשה". לפי שעה לא נראה שוולנטינו תחזור לישראל מסיבה כלשהי והיא ממשיכה את חייה באיטליה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה