מינויים

מיקי זוהר מרוצה: המינוי למנכ"ל משרד התרבות והספורט אושר

שר התרבות והספורט הנכנס, מיקי זוהר, יכול להיות מרוצה. המלצתו למינוי כפיר סויסה למנכ"ל המשרד התקבל על ידי נציבות שירות המדינה ויועבר לאישור הממשלה
מערכת ice | 
מיקי זוהר (צילום אתר הכנסת)
מינוי כפיר סויסה למנכ"ל משרד התרבות והספורט אושר על ידי נציבות שירות המדינה. מינויו של סויסה, מועמד של שר התרבות והספורט הנכנס מיקי זוהר, יובא לאישור הממשלה בישיבתה הקרובה, כך פורסם ב-ONE.
סויסה, בן 39 מקרית גת, נשוי ואב לשניים, ומשנת 2018 הוא משמש כחבר מועצת העיר קריית גת ואף מכהן כיו"ר ועדת הביקורת של הרשות.

עולם הספורט אינו זר לסויסה שבשנים 2014-2018 כיהן כמנכ"ל מכבי קריית גת בכדורסל, שם כיהן זוהר במשך כעשור כיו"ר, שאף העפילה לליגת העל ושיחקה בה למשך שתי עונות. בנוסף לתפקידו בקבוצה, שימש כחבר דירקטוריון מנהלת ליגת העל בכדורסל.
בנובמבר 2021 סויסה מונה לדירקטוריון קק"ל לתפקיד והוא מכהן גם כיו"ר ועדת המפ"ק בקק"ל, עם תקציב שנתי של כמיליארד שקל. בנוסף לתפקידו בקק"ל, סויסה במקביל מכהן גם כמנכ"ל הליכוד העולמי וזאת אחרי ששימש בשנים 2020-2021 כראש המטה של מיקי זוהר וכעת ישוב לכהן תחתיו בתפקיד היוקרתי.
פרט למינויו של סויסה לתפקיד המנכ"ל, זוהר מכין הצעת חוק שתעביר את מועצת ההימורים לפעול תחת משרד התרבות והספורט, כולל הצד הכספי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה