מינויים

מינוי חדש בשטראוס: זו העובדת שקודמה למנכ"לית חטיבת האוכל

דינה שובל, מי שהחלה את דרכה בשטראוס לפני 11 שנה כמנהלת תוכן וערוצים דיגיטליים, מונתה למנכ"לית חטיבת האוכל בשטראוס ישראל
מערכת ice | 
דינה שובל שטראוס (צילום יחצ)
מנכ"ל שטראוס רענן קובלסקי הודיע היום על מינויה של דינה שובל למנכ"לית חטיבת האוכל, במקומו של יפתח עצמון שמונה למנכ"ל המחלבות. היא תיכנס לתפקידה במהלך השבועות הקרובים.
דינה שובל החלה את דרכה בשטראוס לפני 11 שנה כמנהלת תוכן וערוצים דיגיטליים, ומילאה שורת תפקידים במטה הקבוצה ומטה ישראל. היא הצטרפה לחטיבת האוכל כמנהלת שיווק לפני כארבע שנים, ומונתה לפני שנה לתפקיד מנהלת מטה ומנועי הצמיחה של החטיבה.

רענן קובלסקי: "לאורך התקופה, דינה בשיתוף הצוות הניהולי של חטיבת האוכל לקחה חלק משמעותי במהפך שעברה חטיבת האוכל - מחטיבת "סלטים" לחטיבה של פתרונות אוכל, מובילה ורווחית תחת יפתח עצמון. בתקופתה החטיבה הובילה תהליך אסטרטגי של כניסה לעולמות חדשים מגוונים וחדשניים בעלי ערך מוסף לצרכנים. בכל שנות התפתחותה של דינה בשטראוס ובכל תפקידיה, היא הביאה לידי ביטוי את קולה הייחודי כאשת מקצוע יצירתית וחדשנית ואני בטוח שכך יהיה גם בתפקידה הנוכחי בו אני מאחל לה הצלחה רבה".
בשבוע שעבר הודיע מנכ"ל קבוצת שטראוס, שי באב"ד, על המשך השינוי הארגוני ועל סבב מינויים נוסף, כולם מתוך החברה. רענן קובלסקי התמנה למנכ"ל שטראוס ישראל וחבר בהנהלת הקבוצה. יפתח עצמון מונה למנכ"ל המחלבות במקומו של קובלסקי. בנוסף מונה ערן ירקוני לסמנכ"ל המכירות בישראל במקומו של אלון שרף. בשאר התפקידים לא חל שינוי: טל בן פורת תמשיך לנהל את חטיבת הממתקים, אריאלה וייס את פעילות המלוחים, ואבי לאופר את פעילות הקפה בישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה