מינויים

שטראוס מכריזה על שינויים בדירקטוריון הקבוצה

לפי הודעת קבוצת שטראוס שלושה מחברי הדירקטוריון - מאיר שני, רונית חיימוביץ' ופרופסור יהושוע שמר יסיימו את תפקידם
מערכת ice | 
עופרה שטראוס (צילום תום להט)
קבוצת שטראוס מודיעה היום (רביעי) על סיום כהונתם של שלשה מדירקטורים הקבוצה. שינויים אלה מגיעים כשברקע שטראוס ממשיכה במהלך שינוי מודל ההפעלה הארגוני של החברה במסגרתו מונו ועזבו בכירים בהנהלת הקבוצה.
לפי הודעת שטראוס שלושת הדירקטורים שיסיימו את כהונתם הם: מאיר שני, שיעזוב את הדירקטוריון לאחר שכיהן בו ב-25 השנים האחרונות. בעברו אף שימש כמנכ"ל עלית. עוד נכתב כי "מאיר היה שותף מרכזי להתפתחותה של שטראוס  מחברה ישראלית לקבוצה בינלאומית". רונית חיימוביץ', שהצטרפה לדירקטוריון לפני 19 שנה, במקביל למילוי תפקידה כמנכ"לית שטראוס השקעות ודירקטורית בשטראוס אחזקות. ופרופסור יהושוע (שוקי) שמר, שהצטרף לדירקטוריון לפני 4 שנים, במקביל לתפקידו כיו"ר דירקטוריון אסותא וראש המועצה המנהלית של בנק ישראל.
יו"ר קבוצת שטראוס, עופרה שטראוס: "למאיר שני, רונית חיימוביץ' ושוקי שמר, יש תפקיד משמעותי בעיצוב דרכה של שטראוס. הרווחנו סביב שולחן הדירקטוריון שותפי אמת בעלי הבנה עמוקה בתהליכים עסקיים וניהוליים. המסע שעברנו ביחד, המקצועיות והחותם הייחודי שהותירו, הופכים אותם לחלק בלתי נפרד מקבוצת שטראוס. בשם כל אנשי ונשות שטראוס אני מבקשת להודות להם על תרומתם החשובה והייחודית להתפתחות הקבוצה ולהצלחתה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה