מינויים

מינוי נוסף תוך פחות משבוע בתאגיד השידור הציבורי

תאגיד השידור הציבורי מדווח על מינויה של אדוה גרינברג גלנטי לתפקיד ראש מטה מנכ"ל התאגיד
מערכת ice | 
אדוה גרינברג גלנטי (צילום מיקי אשכנזי)
תאגיד השידור הישראלי מדווח הבוקר (שני) על מינויה של אדוה גרינברג גלנטי (39) לתפקיד ראש מטה מנכ"ל תאגיד השידור. גרינברג גלנטי תושבת הר-אדר, ששימשה עד לפני כשלוש שנים כדוברת ערוץ 10 וחדשות 10 ומאוחר יותר כדוברת חדשות 13. בכך תחזור לשתף פעולה עם מנכ"ל התאגיד הטרי – גולן יוכפז, שכזכור שימש בעברו כמנכ"ל חדשות 10 (לימים חדשות 13).
גולן יוכפז, מנכ"ל התאגיד התייחס למינוי ואמר: "שמח על הצטרפותה של אדוה לתאגיד השידור הישראלי. משוכנע שאדוה תביא איתה לתאגיד את הנסיון המקצועי והאנושי הרב שמאפיינים אותה. מאחל לה ולנו הצלחה גדולה".
מדובר במינוי השני בתאגיד בשבוע האחרון. נדב רוזמן מונה לאחרונה לתפקיד מנהל תוכניות ומגזין בכאן רשת ב' של תאגיד השידור בישראל והוא צפוי להיכנס לתפקידו בתחילת החודש הבא. רוזמן יהיה אחראי בין השאר על אפיון תכניות ופורמטים חדשים ללוח השידורים ושידורים מיוחדים לחגים ולאורך השנה.
רוזמן עוסק בעריכת תוכניות רדיו ויצירת תוכן זה יותר מ-15 שנה. בעבר ערך תוכניות תרבות והומור מצליחות, לרבות שי ודרור, רבקה מיכאלי, מה קשור ואיריס קול. מאז שנת 2015 הוא משמש בתפקיד סמנכ"ל התוכן בתחנת הרדיו 103 FM.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה