מינויים

יניב לייבוביץ' גורף שלושה חוזים חדשים: אלו המצטרפות החדשות

חברת יחסי הציבור של יניב לייבוביץ' מצרפת שלוש חברות חדשות לתיק הלקוחות שלה ומשלושה תחומים שונים: מזון, מוצרי חשמל ורפואה. אלו הן החברות המובילות שלייבוביץ' עומד לייצג
מערכת ice | 
יניב לייבוביץ (צילום דניס קפל)
חברת היח"צ של יניב לייבוביץ' ממשיכה לגדול בשנת 2022 והפעם היא קוטפת שלושה חוזים חדשים חברות נבחרות בישראל. לייבוביץ' נבחר לנהל את יחסי הציבור עבור רשת "עולם הקולנוע", רשת "בורגרס בר" ושלושת המרכזים הרפואיים של "מדיקה" וזאת במסגרת התמחותה במתן שירותי יחסי ציבור, ייעוץ אסטרטגי וניהול משברים.
רשת "עולם הקולנוע" היא בים הרשתות הוותיקות בארץ מתחום מכירת מוצרי חשמל ולה מעל ל-20 סניפים בפריסה ארצית. הרשת מעסיקה כ-140 עובדים ומוכרת מסכי טלוויזיה, אופניים חשמליים, מוצרי חשמל לבית ועוד.
רשת המזון הכשרה "בורגרס בר" הוקמה בשנת 1999 בירושלים ומאותה עת פתחה מעל ל-40 סניפים בכל הארץ, בדגש על כניסה לשכונות מגורים כדיי ליצור קשר ואמון עם קהילות מקומיות. 
רשת "מדיקה" היא רשת בתי חולים פרטיים עם פריסה של שלושה סניפים בערים נבחרות בארץ: עפולה, חיפה ותל אביב. הרשת מציעה טיפולים פורצי דרך מכל התחומים עם טכנולוגיות מתקדמות ושירות מקצועי. 
משרד היח"צ של לייבוביץ' מייצג כיום חברות ממגוון רחב של תחומים בארץ, דוגמת אפליקציית ההיכרויות באמבל, חברת Bird הבינלאומית שייסדה את תחום הקורקינטים השיתופיים, אפליקציית החנייה פנגו, דרושים IL אליה חברה השנה ורבות נוספות. 
יניב לייבוביץ' בירך על ההסכמים עם החברות: "שמחים מאוד על הבעת האמון. שלוש הרשתות מובילות בתחומן, מביאות ערך מוסף לצרכן, ומייצרות חדשנות ובידול."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה