מינויים

ליאור זיסמן מונה לסמנכ"ל לקוחות בסטארט-אפ Joyned

לאחר כעשור בו כיהן במגוון תפקידי ניהול בכירים בחברת פלייטק, ליאור זיסמן ממונה לתפקיד סמנכ"ל לקוחות בחברת הסטארט-אפ Joyned, כך דיווחה החברה
מערכת ice | 
ליאור זיסמן (צילום Joyned)
חברת הסטארט-אפ Joyned מירושלים הודיעה על מינויו של ליאור זיסמן, מבכירי חברת פלייטק, לסמנכ"ל לקוחות החברה. זיסמן מצטרף לאחר כעשור בו לקח חלק בשורה של תפקידי ניהול בכירים בחברת פלייטק שנוסדה על ידי טדי שגיא.
יונתן אברהם, מנכ"ל Joyned  בירך: "אנו חותמים בימים אלה על הסכמים עם מותגי תיירות בינלאומיים שיטמיעו את הפתרון שלנו באתרי ההזמנות שלהם. הידע והניסיון העשירים של ליאור זיסמן כמנכ"ל פלייטק ישראל וכמנהל לקוחות בינלאומיים יסייעו לנו להאיץ את הצמיחה העסקית שלנו ולהפוך לסטנדרט דה פקטו של אתרי הזמנות בינלאומיים בשוק שהיקפו השנתי 1 טריליון דולר".
Joyned נוסדה על ידי יונתן אברהם ומיכאל לוינסון (סמנכ"ל מוצר) ומעסיקה 15 עובדים, רובם במשרדי החברה בירושלים. החברה פיתחה פתרון המאפשר תקשורת חברתית באתרי נסיעות ותיירות והופך את ההזמנה לחוויה משותפת. במהלך הגלישה באתר או באפליקציה המשתמש שולח לחבריו או לבני משפחתו הזמנה לצ'ט חי שבמהלכו כולם חשופים לתוכן האתר, מקיימים דיון ומחליטים ביחד על הזמנת טיסות, מלון, סוג הטיול ופעילויות נוספות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה