מינויים
ליאור זיסמן מונה לסמנכ"ל לקוחות בסטארט-אפ Joyned
לאחר כעשור בו כיהן במגוון תפקידי ניהול בכירים בחברת פלייטק, ליאור זיסמן ממונה לתפקיד סמנכ"ל לקוחות בחברת הסטארט-אפ Joyned, כך דיווחה החברה
יונתן אברהם, מנכ"ל Joyned בירך: "אנו חותמים בימים אלה על הסכמים עם מותגי תיירות בינלאומיים שיטמיעו את הפתרון שלנו באתרי ההזמנות שלהם. הידע והניסיון העשירים של ליאור זיסמן כמנכ"ל פלייטק ישראל וכמנהל לקוחות בינלאומיים יסייעו לנו להאיץ את הצמיחה העסקית שלנו ולהפוך לסטנדרט דה פקטו של אתרי הזמנות בינלאומיים בשוק שהיקפו השנתי 1 טריליון דולר".
עוד ב-
Joyned נוסדה על ידי יונתן אברהם ומיכאל לוינסון (סמנכ"ל מוצר) ומעסיקה 15 עובדים, רובם במשרדי החברה בירושלים. החברה פיתחה פתרון המאפשר תקשורת חברתית באתרי נסיעות ותיירות והופך את ההזמנה לחוויה משותפת. במהלך הגלישה באתר או באפליקציה המשתמש שולח לחבריו או לבני משפחתו הזמנה לצ'ט חי שבמהלכו כולם חשופים לתוכן האתר, מקיימים דיון ומחליטים ביחד על הזמנת טיסות, מלון, סוג הטיול ופעילויות נוספות.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה