מינויים

המושיע? רוני גמזו במו"מ להיכנס לדירקטוריון מגדל

פרויקטור הקורונה לשעבר, פרופ' רוני גמזו, בדרך להיכנס לדירקטוריון מגדל. המינוי צפוי להיות כחלק מהמהפכה אותה מבצע הבעלים שלמה אליהו
מערכת ice | 
פרופ' רוני גמזו (צילום מסך קשת 12)
רוני גמזו, המנהל היוצא של המרכז הרפואי איכילוב, מנהל מגעים מתקדמים למינוי כדירקטור בחברת הביטוח מגדל, כך מפרסם הבוקר (ראשון) כלכליסט. גמזו מנהל את המגעים למינויו ישירות מול יו"ר מגדל, השופט לשעבר חנן מלצר, וזאת על מנת להיות מינוי של בעלי החברה שלמה אליהו. המינוי צפוי להיות כחלק ממהפכה אותה מבצע אליהו להחלפת חברי דירקטוריון המתנגדים למהלכיו.
כזכור, רק בשבוע שעבר סערה נוספת מבית היוצר של מגדל עלתה לכותרות עם התפטרותו של מנכ"ל חברת הביטוח שגיא יוגב. יוגב כתב במכתב ההתפטרות כי "סביבת העבודה אליה נחשפתי הקשתה על ניהול מיטבי של החברה ומנעה את קידומם של צעדים נדרשים – בהם בנייה של תכנית אסטרטגית לחברה".

גמזו, אשר הודיע ב-2 בספטמבר כי יעזוב את תפקיד מנכ"ל בית החולים ציין כי הוא מעוניין להמשיך באיכילוב בתפקיד שאינו קיים בבית החולים אשר יעסוק בפיתוח בית החולים ובפיתוח וקידום השקעות health-tech. בנוסף, הוא הצטרף להקמת קרן השקעות בשיתוף עם חגי איטקין, לשעבר יו"ר אגף טכנולוגיות במוסד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה