מינויים

טלטלה נוספת לרוני גמזו: משרד הבריאות לא אישר את המינוי

משרד הבריאות מעדכן היום כי הודעתו של גמזו באשר למעבר תפקיד יו"ר בבית החולים איכילוב מוטל בספק ויצטרך להיבדק היות והנושא לא תואם מולם. מצד בית החולים נמסר: גמזו כבר מבצע את התפקיד ללא תשלום
מערכת ice | 
פרופ' רוני גמזו (צילום מסך קשת 12)
בשבועות האחרונים הקריירה של פרופ' רוני גמזו, לשעבר פרויקטור קורונה, לוקחת כיוונים שונים, מפתיעים ובאופן יחסית תכוף. כעת, לאחר שהודיע כי יפרוש ממשרת המנכ"ל של בית החולים איכילוב, אך יישאר בתפקיד הדומה לתפקיד יו"ר, משרד הבריאות מודיע כי הנושא יצטרך להיבדק.
כזכור, במסגרת הודעות של גמזו נכתב כי יעבור לתפקיד דומה לתפקיד יו"ר, אך לא צוין בדיוק באיזה תפקיד מדובר. בהתאם לכך, משרד הבריאות מודיע כי מהות אותו התפקיד לא תואם מול המשרד ולכן יש לבחון את המינוי הזה ולקבל עליו אישור. הסיבה לכך היא בית החולים איכילוב הוא בית חולים במימון עירוני ולכן יש לוודא שהמינוי נטול אינטרסים.
כמו כן, מעברו של גמזו לתפקיד הדומה ליו"ר בבית החולים איכילוב גרר לא מעט ביקורת היות וישנה ההנחה כי הוא מתכוון בפועל לרוץ לראשות העיר תל אביב, כנגד רון חולדאי. כמו כן, ישנם שמאמינים כי אם ישמש גמזו בתפקיד הדומה ליו"ר הוא ימנע מן המנכ"ל החדש שייבחר אוטונומיה בבחירותיו וישפיע רבות על פעילותו ובהתאם לדעותיו. 
בתגובה להודעת משרד הבריאות נמסר מבית החולים איכילוב כי התפקיד אליו התכוון גמזו בהודעתו הוא תפקיד יו"ר תאגיד הבריאות וכי לא מדובר בתפקיד חדש. יתרה מכך, בית החולים מוסר כי גמזו כבר מבצע את התפקיד במקביל להיותו מנכ"ל וכי ממלא המשרה הזו לא מקבל עליה שכר.
לבסוף, מן העירייה נמסר כי למרות הודעתו של גמזו על הכוונה להתפטר הוא לא עשה זאת בפועל ולכן ממשיך לכהן במשרתו כמנכ"ל ללא שינוי. כזכור, לאחרונה גמזו היה אמור לעמוד בראש ועדה מייעצת לחברת סנפרוסט, עקב פרשת החרקים בירקות, אך גם ממינוי זה היה צריך לפרוש היות וגם מינוי זה לא אושר בערוצים הרלוונטיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה