מינויים

זה המנהל החדש של אלעד קומרס בדיגיטל של אלעד מערכות

עידן גביש, לשעבר מנכ"ל בית התוכנה Tech, מונה למנהל אלעד קומרס בחטיבת הדיגיטל של אלעד מערכות. גביש בעל תואר ראשון בשיווק וניהול
מערכת ice | 
עידן גביש (צילום אהרון גדליה)
עידן גביש (41) מונה למנהל אלעד קומרס בחטיבת הדיגיטל של אלעד מערכות. גביש, בעל ניסיון של 15 שנה בתחום הדיגיטל, עבד ב-9 השנים האחרונות בבית התוכנה Tech וסיפק מגוון פתרונות בדיגיטל וקומרס. בתפקידו האחרון שימש כמנכ"ל החברה. גביש הוא בעל תואר ראשון בשיווק וניהול.
תחום האיקומרס נמצא בגידול משמעותי ודורש שילוב של ראיה עסקית וארגונית עם פתרונות טכנולוגים מתקדמים. גביש מביא עמו לאלעד מערכות ערכים של שיפור השירות והמענה העסקי ללקוחות, מימוש ומקסום הפוטנציאל העסקי של פעילות הקומרס על גבי פלטפורמת Salesforce Commerce תוך שימור מובילות השוק הקיימת בפלטפורמת הקומרס של אדובי Magento.

לדברי עוזי יערי, מנהל חטיבת הדיגיטל באלעד מערכות, "באלעד דיגיטל אנו מגדירים ומציבים את הביצועים העסקיים של לקוחותינו כיעדים האישיים שלנו. לשם כך, אנו מביטים על הכיוונים העסקיים של הלקוח ומתרגמים אותם לפתרונות הוליסטים המבוססים על טכנולוגיות חדשניות. גביש מביא עמו לתפקיד ערך עסקי, ניהולי וטכנולוגי רב שיעמדו לרשות הצוותים ולקוחותינו ויאפשרו לאלעד קומרס להמשיך ולהוביל את הלקוחות לשיפור מתמיד בביצועים העסקיים שלהם".
"אלעד קומרס העלתה לאוויר השנה מגוון של אתרי קומרס חדשניים", מוסיף יערי, "כגון: מכבי פארם, אלדו, Toys R Us, מיטרוניקס ועוד, המביאים לידי ביטוי חוויה דיגיטלית שלמה המתחילה מהגדרה מיטבית של חווית ה UX וה UI, מימוש פתרון הקומרס והפעלת האתר תוך מיטוב שוטף של אפקטיביות האתר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה