מינויים

ארגון יוצאי מרכז אירופה מתחדש: זו המנכ"לית החדשה שמונתה

ארגון יוצאי מרכז אירופה, הודיע כי ליאורה שוהם פיטרס מונתה למנכ"לית החדשה של הארגון: "רואה את תפקידי בארגון כשליחות לחיזוק הגשרים בין קהילת יוצאי מרכז אירופה שרבים מהם תרמו והטביעו את חותמם על עיצובה ובניינה של מדינת ישראל לבין דור ההמשך"
מערכת ice | 
ליאורה שוהם פיטרס (צילום ארגון יוצאי מרכז אירופה)
ארגון יוצאי מרכז אירופה, הודיע אתמול (שני) כי ליאורה שוהם פיטרס מונתה למנכ"לית החדשה של הארגון. קצת על הארגון: 'ארגון יוצאי מרכז-אירופה' נוסד ב-1932, בתקופת העלייה החמישית כארגון עולים, והוא נשא אז את השם 'התאחדות עולי גרמניה'. מאז ועד היום ממשיך הארגון לפעול ברצף למען צאצאי עולי מרכז-אירופה ולמען העולים, מארצות חוג התרבות הגרמנית-גרמניה, אוסטריה צ'כיה ושוויץ.
ליאורה שוהם פיטרס היא תושבת מודיעין, נשואה +3. שוהם פיטרס, בעלת ניסיון של 15 שנה בניהול, שיווק ופיתוח, בוגרת תואר בתולדות האמנות מהאוניברסיטה העברית ובעברה שימשה בתפקידים מובילים במרכז מילקן לחדשנות, בית החולים שערי צדק ומוזיאון ארצות המקרא.  
ליאורה שוהם פיטרס, מנכ"לית ארגון יוצאי מרכז אירופה, אמרה: "אני רואה את תפקידי בארגון כשליחות לחיזוק הגשרים בין קהילת יוצאי מרכז אירופה שרבים מהם תרמו והטביעו את חותמם על עיצובה ובניינה של מדינת ישראל לבין דור ההמשך. נפעל כולנו להוביל את הארגון בשנים הקרובות לשימור מורשת "הייקים", התרבות הענפה ולסיוע לחברי הקהילה ומשפחותיהם".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה