מינויים

האגודה להגנת הילד ממנה יועצי תקשורת חדשים

האגודה להגנת הילד (אל"י) מודיעה היום על מינוי חשוב של שני יועצי תקשורת חדשים, שעבודתם החשובה תכלול את קידום העמותה וסיוע בהעלאת המודעות אליה ולפועלה בארץ
מערכת ice | 
התעללות בילדים (צילום vecteezy)
מינוי חדש וחשוב לקידום זכויות וביטחון ילדים צעירים בארץ מדווח היום. האגודה להגנת הילד (אל"י) פרסמה היום כי היא בחרה השבוע ביועצי תקשורת חדשים: נטע שריקי ורוני גבריאל שדה, במטרה לקדם את העמותה. 
תפקידם החדש של יועצי תקשורת אלו יכלול הובלת מערך אסטרטגיה תקשורתית, יחסי ציבור ודוברות עבור האגודה. אל"י הוקמה בשנת 1979 על ידי ד"ר חניתה צימרין, על מנת לתת מענה לבעיית התעללות פיזית, מינית ונפשית בילדים. האגודה היא מוסד ללא כוונת רווח ופועלת להעלאת הנושא החשוב לסדר היום הלאומי. 
לצד העלאת המודעות, האגודה פועלת גם לזהות מגמות ותופעות של התעללות בכדיי שתוכל להציע פתרונות לגורמים הרלוונטיים והיא הגוף המוביל בארץ שפועל בגזרה זו. 
יועצת התקשורת שמותנה, נטע שריקי, היא בעלת ותק בתחום יחסי הציבור מעל לשני עשורים ולה התמחות בגזרות רבות ובעיקר בתחום החברתי. שותפה למינוי, רוני גבריאל שדה, הוא בעל ניסיון של מעל לעשור בתחום יחסי הציבור והאסטרטגיה. לפני כשנה אף שימש כמנהל תקשורת של דוברות עיריית ירושלים. 
על המינוי מסרו שריקי ושדה: "אנחנו מברכים על הבחירה בנו לתפקיד ובכוונתנו לרתום את המאמץ התקשורתי לעשייה האופרטיבית הרבה, המשמעותית והענפה של אל"י, מתוך שאיפה לסייע לקהלים נוספים בקרב הציבור הן בהנגשת מידע חשוב והן במתן סיוע במצבי חירום ובכלל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה