מינויים
לאחר חמש שנים מוצלחות: מינוי מפתיע בעולם הפרסום
דניאל בניה מונה הבוקר (שני) לתפקיד מנהל קריאייטיב ראשי בחברת הפרסום "בלאנקו"
סוכנות הפרסום "בלאנקו" בהובלת אביתר סדון, הכריזו הבוקר (שני) על מינויו של דניאל בניה לתפקיד מנהל קריאייטיב ראשי. הגיוס של בניה ממשיך את הצמיחה של בלאנקו בשנים האחרונות ונועד למקם את הסוכנות בצמרת משרדי הפרסום הבוטיקים הקריאייטיבים בענף.
עוד ב-
בניה מגיע לחברה עם ניסיון רב, במהלכו עבד במשך חמש שנים כקופירייטר ומנהל קריאייטיב בסוכות הפרסום "ענבר". מאחוריו עבודות פרסום בולטות ביניהן "מודעת האחדות" של סטימצקי וצומת ספרים, הקמפיינים של אמ:פמ, קמפיין הסופגניות ROL:AVIV, קמפיין חודש הגאווה "סימן שהתקדמנו" ועוד.
בניה התייחס למינוי ואמר: "מרגיש שהגיע הזמן שלי לאתגר חדש בהובלת הקריאייטיב בסוכנות הפרסום בלאנקו של אביתר. האמון שאביתר נותן בי לא מובן מאליו ואני מודה לו ומתכוון לעבוד קשה עבור הלקוחות והמשרד במטרה להגיע להישגים קריאייטיביים ועסקיים בשנים הקרובות".
בניה התייחס למינוי ואמר: "מרגיש שהגיע הזמן שלי לאתגר חדש בהובלת הקריאייטיב בסוכנות הפרסום בלאנקו של אביתר. האמון שאביתר נותן בי לא מובן מאליו ואני מודה לו ומתכוון לעבוד קשה עבור הלקוחות והמשרד במטרה להגיע להישגים קריאייטיביים ועסקיים בשנים הקרובות".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(3):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
3.מימי 08/2022/15הגב לתגובה זו0 0מיסגור
-
2.בהצלחה! (ל"ת)Guy 08/2022/09הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.בהצלחהיאיר 08/2022/08הגב לתגובה זו0 0איש מוכשרסגור