מינויים

קבוצת עמית מינתה משנה חדשה למנכ"ל, המתמחה בשווקים בינלאומיים

גברת ליאת הדר שרביט, מונתה לאחרונה לתפקיד כחלק מהתרחבות החברה וצמיחתה. "הידע שהיא מביאה יחד עם הידע והמוניטין של עמית ייקחו אותנו למדרגה הבאה"
מערכת ice | 
ליאת הדר שרביט חברת עמית (צילום יחצ)
חברת עמית מקבוצת עמית, מהחברות הישראליות המובילות במתן שירותים לוגיסטיים לסחר חוץ, ממשיכה בתנופת ההתחדשות ומתהדרת במשנה חדשה למנכ"ל: הגברת ליאת הדר שרביט, שמונתה לאחרונה לתפקיד כחלק מהתרחבות החברה וצמיחתה.
הגברת הדר שרביט מגיעה לעמית אחרי יותר מעשור בה שימשה כמנכ"לית במגוון חברות העוסקות בעולמות הטכנולוגיה, השירותים וההפצה, תוך ממשק רחב עם שווקים בינלאומיים וחברות גלובליות.
הבעלים ומנכ"ל משותף רון בארי: "התנופה בה חברת עמית נמצאת בשנים האחרונות מקבלת משנה תוקף מניסיונה המרשים של הגברת הדר שרביט בניהול כללי בחברות פרטיות וציבוריות, בשיפור ושכלול חווית הלקוח והובלת מהלכים תפעוליים ועסקיים חוצי ארגון".
הבעלים ומנכ"ל משותף אמיר שני: "כחברה עם ותק של 70 שנים חשוב לנו להביא ידע וניסיון מתעשיות מתקדמות אחרות לענף הלוגיסטיקה. כמו כל תחום, הלוגיסטיקה נמצאת בעולמות של דאטה ומערכות מחשוב מתקדמות ביותר, תורת עבודה של מדדים ו- SLA וחווית לקוח. הידע שמביאה הגברת הדר שרביט יחד עם הידע והמוניטין של עמית ייקחו אותנו למדרגה הבאה".
 
קבוצת עמית מציעה שלל שירותים ליצואן וליבואן לכל אורך שרשרת האספקה: עמילות מכס, תובלה בינלאומית באוויר, בים וביבשה, בלדרות בינלאומית, ביטוח ימי ואווירי וממשק אינטראקטיבי באתר החברה באינטרנט.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה