מינויים

מינוי חדש בחברת הטכנולוגיה: "רואים פוטנציאל גדול"

חברת הטכנולוגיה הבינלאומית TCS תמנה את חן קמר למנכ"ל בישראל: "נו רואים פוטנציאל גדול ל-TCS לצמוח גם כאן"
מערכת ice | 
חן קמר מנכ"ל TSC (צילום יחצ)
חברת הטכנולוגיה TCS הודיעה על מינויו של חן קמר למנהל המטה בישראל. במסגרת תפקידו יוביל קמר את החברה בפיתוח טכנולוגיות וחידושים בתחום הדיגיטל, התשתיות והענן.
לקמר (45) ניסיון ומוניטין עשיר עם מעל 20 שנות ותק בתעשייה הטכנולוגית, בהן מעל 15 שנים בחברת TCS, במסגרתן צבר מומחיות במספר תעשיות כולל היי-טק, ייצור, ממשל, טלקום, קמעונאות ועוד.

בתפקידיו הקודמים הוביל את הפיתוח העסקי בחברה, ובשמונה השנים האחרונות הוביל את תחום הפתרונות האסטרטגיים ממשרדי הנהלת החברה הגלובלית שבניו יורק. במסגרת תפקידו בשנים אלה בחברה, קמר עמד בראש עסקאות משמעותיות ונחשב למוציא לפועל של אסטרטגיות עסקיות. תחת קמר נוהלה אסטרטגיית החברה, התוכנית השיווקית והיישום של מגוון מוצרי החברה בארצות הברית וקנדה. קמר בוגר יחידת שלדג, בהשכלתו בעל תואר בהנדסת תעשייה וניהול, מתגורר ברמת השרון, נשוי לרעות ואב לשלושה.
"אני מתכבד ונרגש להיכנס לתפקידי החדש ולעבוד לצד הטאלנטים שלנו כדי לעזור לארגונים מובילים בישראל להשיג את שאיפותיהם", אמר המנכ״ל הנכנס. "על רקע פריחתו של שוק הטכנולוגיה הישראלי, אנו רואים פוטנציאל גדול ל-TCS לצמוח גם כאן. המומחיות הטכנולוגית, ההיכרות העמוקה עם מגוון הסקטורים, הנוכחות הגלובלית העצומה והשורשים המקומיים החזקים שלנו, מציבים אותנו במיקום ייחודי להוביל את הטרנספורמציות הדיגיטליות של הלקוחות שלנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה