מינויים

רשות האכיפה והגבייה עוברת מהפכה: זה היו"ר החדש

מינויו של עו"ד אורי ולרשטיין למנהל רשות האכיפה והגבייה אושר בממשלה, כאשר בתפקידו הקודם שימש כמשנה לממונה על הליכי חדלות פירעון ושיקום כלכלי במשרד המשפטים
מערכת ice | 
עו"ד אורי ולרשטיין, מנהל רשות האכיפה והגבייה (צילום יח"צ)
הממשלה אישרה אמש (ראשון) את החלטתו של סגן רה״מ ושר המשפטים גדעון סער למנות את עו"ד אורי ולרשטיין למנהל רשות האכיפה והגבייה. ולרשטיין, בעל תואר ראשון במשפטים ותואר שני במנהל עסקים Executive MBA למנהלים במגזר הציבורי, אותו סיים בהצטיינות, בעל ניסיון מקצועי רב בתחומים משפטיים, כלכליים, ותהליכיים, בעולם החובות והחייבים.
עד למינויו זה, כיהן עו"ד ולרשטיין בתפקיד המשנה לממונה על הליכי חדלות פירעון ושיקום כלכלי במשרד המשפטים. במסגרת תפקידו הקודם הוביל עו"ד ולרשטיין את כל ההיערכות לרפורמה בדיני חדלות פירעון, ששותפים לה, הנהלת בתי המשפט, הממונה על הליכי חדלות פירעון ושיקום כלכלי, ורשות האכיפה והגבייה. בתפקידו כמשנה לממונה, היה אחראי ולרשטיין גם להנחיית ניהולם של כלל תיקי חדלות הפירעון שבאחריות הממונה, מקצועית ותהליכית. 
 
בתפקידו הקודם שימש ולרשטיין כסגן מנהל מחלקת תאגידים ועוד קודם לכן, פרקליט בכיר בתחום התאגידים במחוז תל אביב והמרכז. בתפקידיו אלה, טיפל ולרשטיין באופן אישי בתיקי חדלות פירעון גדולים ביותר, ובין היתר בקריסות רשת מגה קמעונאות, אלון ריבוע הכחול, קבוצת אי די בי, רשת גלובוס מקס, אפריקה ישראל, חברות בטר פלייס, ועוד. בנוסף, כיהן ולרשטיין בתפקידים נוספים בכונס הרשמי, מאז תחילת עבודתו במשרד המשפטים בשנת 1997.
עו"ד אורי ולרשטיין: "אני מודה לשר המשפטים על האמון שנתן בי, על השליחות החשובה שהפקיד בידיי, ועל הבחירה המקצועית. יחד עם עובדיה ומנהליה המסורים של הרשות, אפעל ליישום מדיניות השר ולמילוי ייעודה של הרשות, לטובת כלל אזרחי מדינת ישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה