מינויים

גיורא רם מונה לסמנכ"ל בכיר ומנהל אגף הפיננסים באיילון

רו"ח גיורא רם מונה לסמנכ"ל בכיר בחברת הביטוח איילן. בנוסף, הוא ינהל את אגף הפיננסים. קודמו בתפקיד שרון רייך שמונה למנכ"ל החברה ברך: "מומחיותו היא נכס חשוב לאיילן בעת הזו"
מערכת ice | 
גיורא רם (צילום רוני ישראל)
רואה החשבון גיורא רם (53), מונה לסמנכ"ל בכיר ומנהל אגף הפיננסים של איילון (החברה לביטוח) ויחליף בתפקיד את רו"ח שרון רייך, שמונה למנכ"ל החברה. בתפקידו החדש, רם ינהל את אגפי הפיננסים הן של חברת הביטוח והן של חברת האחזקות.
גיורא רם הוא בוגר תואר ראשון במנהל עסקים עם התמחות בחשבונאות מהמכללה למנהל, והוא מחזיק בניסיון של כ-22 שנים בניהול ביקורת בתעשיית הביטוח והפיננסים. בתפקידו האחרון כיהן רם כמנהל בכיר בפירמת הייעוץ וראיית החשבון ארנסט אנד יאנג.
nנכ"ל איילון  הנכנס, שרון רייך ברך על הצטרפותו של רם לאיילון ואמר כי "מומחיותו של גיורא בתחומי הפיננסים והביקורת של חברות ציבוריות היא נכס חשוב לאיילון בעת זו של פיתוח עסקי מואץ ותהליך העברת השליטה לבעלים החדשים".
 
'איילון חברה לביטוח בע"מ', חברת הבת של 'איילון אחזקות בע"מ', היא אחת משש קבוצות הביטוח והפיננסים הגדולות בישראל בהיבט של היקף מכירות, ובשנים האחרונות שיעורי הצמיחה שלה מהגבוהים בתעשיית הביטוח והפיננסים. איילון אחזקות בע"מ היא חברה ציבורית, מרבית מניותיה (68.78%) בבעלות משפחת רחמני, משפחתו של מר לוי רחמני ז"ל - מייסד החברה.
בינואר 2017 התמזגה חברת 'איילון פנסיה וגמל בע"מ' עם חברת 'מיטב דש גמל ופנסיה בע"מ', וזו מנהלת כיום את פעילות הפנסיה והגמל של איילון. איילון מחזיקה ב-20% ממניות מיטב דש גמל ופנסיה בע"מ. איילון מעסיקה כ-1,100 עובדות ועובדים. ערוץ ההפצה העיקרי של החברה הוא סוכני הביטוח, שבו מערך של כ-2,600 סוכנים וסוכנויות בכל רחבי הארץ.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה