מינויים

טלטלה בלוטו: ההגרלות ייראו אחרת לגמרי עם מנחים חדשים

עירית ענבי צפויה לעזוב את מקום העבודה שלה ב-30 השנים האחרונות ובמפעל הפיס בודקים מי יוכל להחליף אותה ואת יואב צוקר שמגישים את ההגרלות מאז 2007 לסירוגין. המועמדים: "טל מוסרי, ירדן הראל, טיטי איינאו ודני רופ"
כפיר אדר |  3
לוטו (צילום פלאש 90/ אביר סולטן)

הגרלות הלוטו כבר לא ייראו כפי שהיו בעבר? על פי פרסום של ערן סויסה בישראל היום, במפעל הפיס מחפשים מנחים חדשים להגרלת הלוטו. עירית ענבי צפויה לעזוב אחרי למעלה משלושים שנה וכן יואב צוקר שהגיש עימה לסירוגין את ההגרלות מאז 2007.

על פי הדיווח, בימים אלה מחפשים בפיס קבוצת מנחים חדשים, כאשר בין המשתתפים באודישנים לתפקיד הנוצץ ניתן היה למצוא את: טל מוסרי, ירדן הראל, טיטי איינאו ודני רופ. מפעל הפיס: "לא מתייחסים לשמועות".
 



אחרי 30 שנה, עירית ענבי צפויה להיפרד מההגשה של הגרלת הלוטו. פעם בשבוע, במשך יותר מ-20 שנה, הרבה מאוד צופים מחכים לתוצאות הגרלת הלוטו שמגישה השחקנית, אבל בקרוב צפויים שם שינויים עם כניסת מנחים חדשים וצעירים יותר. 


כזכור, שידורי הגרלת הלוטו התחילו בערוץ 2 הניסיוני ושודרו שם במשך שנתיים. לאחר מכן שודרה ההגרלה ברשות השידור, ובשנת 2007 עברה מהערוץ הראשון אל הערוצים המסחריים. בימים אלה היא משודרת ברשת 13 ובקרוב גם עם מנחים חדשים.

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    רק לא !!!!
    יעקובובו 12/2021/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שימו את אבו מאזן רק לא את דני רופ!
    סגור
  • 2.
    די לחלטורה הזאת - משלמים על הדקה הזאת? (ל"ת)
    בדיחה עצובה 11/2021/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    למי אכפת? כאילו מישהו צופה בהגרלה .. (ל"ת)
    קוקרצה 11/2021/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור