מינויים

חברת ארטליסט מודיעה על מינויים חדשים בהנהלה

החברה מודיעה היום על שלושה מינויים חדשים בהנהלתה, בהמשך לצמיחה וההתרחבות המשמעותית של החברה בשנה האחרונה. במסגרת המינויים ייכנסו מנהלי צוותים וסמנכ"ל חדש לחברה
מערכת ice | 
מינויים ארטליסט (צילום Artlist)
חברת הקריאייטיב והטכנולוגיה Artlist, מודיעה על מספר מינויים חדשים בהנהלתה, בהמשך לצמיחה וההתרחבות המשמעותית של החברה בשנה האחרונה. החברה מספקת ליוצרי תוכן ברחבי העולם תוכנות חדשניות לעריכת וידאו ותמונה בנוסף ליותר מ-860 אלף מדיות דיגיטליות עם רישיון גלובלי ייחודי שמכסה את כל סוגי תכני הוידאו.
המינוי הראשון הוא של עמית אשכנזי, שיכהן ככסמנכ"ל אסטרטגיה. אשכנזי המשמש גם כ-Venture Partner ב-Cerca Partners וכיועץ ב-Guesty, היה בתפקידו האחרון סגן נשיא אסטרטגיה עסקית ב-Fiverr, שם הוביל וניהל את היוזמות האסטרטגיות של החברה, פיתוח עסקי ו-M&As. כמו כן, עמית היה שותף בקרן ההון Viola Growth, המתמקדת בהשקעה בחברות טכנולוגיה ישראליות בשלבי הצמיחה הפועלות בעולם, שם הוביל מספר השקעות וכיהן כחבר דירקטוריון בחברות טכנולוגיה דוגמת GlassesUSA.com.
אורית בר-ניב, אשת שיווק וקריאייטיב שהחלה את דרכה בעולם הפרסום לפני 12 שנים, תנהל את פלטפורמת Motion Array. בר-ניב עבדה עם המותגים הגדולים בארץ והובילה קמפיינים זוכי פסטיבל קאן. לפני 5 שנים הייתה בין אנשי הקריאייטיב הראשונים שעשו מעבר להייטק, והצטרפה לצוות הקריאייטיב ב-WIX, שם ניהלה את הצוות והובילה קמפיינים אסטרטגיים בינלאומיים שפעלו להרחיב את נתח השוק של החברה, בין היתר עם Jay Pharoah, כוכב Saturday Night Live star לשעבר, קבוצת הכדורגל הברזילאית פלמינגו ועוד.
אסף יניב, הוא מונה לנהל בארטליסט את הצוות והתוכן של פלטפורמת ה-Footage של החברה, Artgrid. יניב הוא איש מדיה וקריאייטיב שהחל דרכו בתחום כשהופיע עם הקאסט הבינלאומי של להקת "מיומנה" במשך כ-7 שנים ברחבי העולם ויצר תוכן מוזיקה ווידאו למערך השיווק של הלהקה, המשיך בעולמות הוידאו כשיצר תכנים לחברות טק שונות ובתפקידו האחרון הקים את מחלקת הוידאו והקריאייטיב של חברת Kaltura. עם הרקע הרחב והניסיון האמנותי והקריאטיבי העשיר של אסף, הוא מונה לנהל בארטליסט את הצוות והתוכן של פלטפורמת ה-Footage של החברה, Artgrid, הכוללת מגוון קטעי וידאו איכותיים לשימושם של יוצרי תוכן, ויעסוק בבניית תהליכים חוצי פלטפורמה והרחבת הקטלוג באמצעות הפקות מקור פנימיות ואמנים חיצוניים.
איציק אלבז, מייסד ומנכ״ל משותף בחברת Artlists מסר על המינויים: "חודשים ספורים לאחר שצירפנו לשורותינו אנשי ונשות מקצוע בכירים מהחברות המובילות בשוק ההייטק, אנו שמחים ונרגשים לצרף מנהלים ומנהלות נוספים שממשיכים את תהליך הצמיחה וההתרחבות של ארטליסט בשנים האחרונות. ישנה חשיבות גדולה עבורנו בבניית הון אנושי מקצועי ואיכותי, שמאפשר לחברה להמשיך לנקוט בצעדים אסטרטגיים משמעותיים התומכים בהתפתחותה המהירה של החברה, ואנו מאמינים שיחד, ארטליסט תהפוך להיות חלק בלתי נפרד מתהליך היצירה של כל יוצר תוכן בארץ ובעולם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה