מינויים

סערה בבזק: הסמנכ"ל איציק בן אליעזר פורש בהפתעה

סמנכ"ל ההנדסה והטכנולוגיות של בזק הודיע על פרישתו מהחברה לאחר 3 שנים. כזכור, פרויקט הענק של בזק לפריסת סיבים אופטיים תחת אחריותו החל לצבור קצב בחודשים האחרונים
מערכת ice |  1
איציק בן אליעזר (צילום יחצ בזק)
סערה בהנהלת בזק עם עזיבה מפתיע של הסמנכ"ל. איציק בן אליעזר, סמנכ"ל ההנדסה והטכנולוגיות, הודיע היום (ראשון) על פרישה מתפקידו. בן אליעזר הצטרף לבזק לאחר סבב מינויים שהתקיים לפני כשלום שנים, אז מונה דוד מזרחי למנכ"ל החברה ובן אליעזר הפך לסמנכ"ל.
הפרישה של בן אליעזר לא צפויה ואף מפתיעה לאור העובדה  שהוא אמון על אחד הפרויקטים הגדולים ביותר של בזק בשנים האחרונות שבמסגרתו עתידה החברה לפרוס תשתית של סיבים אופטיים באיחור מה. הפרויקט כעת נמצא בראשיתו ובזק כבר הספיקה לפרוס את הסיבים האופטיים בכ-500 אלף בתים. 
בן אליעזר מונה לתפקיד הסמנכ"ל בזמנו למרות שהוא לא מגיע מתחום ההנדסה. ההסבר לכך היה אז שמדובר בצע מכוון במטרה לייצר חשיבה אחרת בהנדסה והטכנולוגיות לקראת פרויקט הדגל של בזק, שהוא פרויקט הסיבים האופטיים – אותו פרויקט שסוף סוף יוצא לדרך אחרי שנים שהתעכב ואחרי שהחברות המתחרות כבר עקפו את בזק בתחום.
בן אליעזר שימש בעברו בתפקידים בתחום התקשורת ובין היתר אף שימש בעבר כמנכ"ל אקספון. את דרכו בבזק החל לראשונה באגף הכלכלה של החברה, ולאחר מכן עבר בין מספר תפקידי ניהול בבזק בינלאומי. 
בתפקידו האחרון לפני שמונה לסמנכ"ל שימש בן אליעזר כמנכ"ל בזק אונליין. כאמור, בן אליעזר מכהן בתפקיד סמנכ"ל ההנדסה מזה 3 שנים, תפקידיו השונים בקבוצת בזק נפרשו על חמש וחצי שנים בסך הכל. כאמור, הפרישה של בן אליעזר מפתיעה מאוד לנוכח פרויקט הסיבים האופטיים שהחל לצבור תאוצה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אופטי
    סיב 05/2021/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פורש. כנראה הוא יודע למה.
    סגור