מינויים

אחרי 30 שנה: זו הבכירה שעוזבת את הנהלת בנק לאומי

אביבית קליין, ראש חטיבת משאבי אנוש של בנק לאומי, הודיעה על רצונה לסיים את תפקידה בתום קדנציה של כ-4 שנים ולצאת לדרך חדשה. כל הפרטים
מערכת ice | 
חנן פרידמן (צילום Magma Images, shutterstock, פלאש 90)
אחת מהמנהלות הבכירות בבנק לאומי מודיעה היום (שני) על סיום תפקידה לאחר קדנציה של 4 שנים. מדובר באביבית קליין, ראש חטיבת משאבי אנוש של הבנק, וזאת לאחר 30 בבנק.
כאמור, קליין, שמשמשת כיום גם כיו"ר לאומי בריטניה, עבדה בלאומי במשך כ-30 שנים ושימשה במגוון תפקידים בכירים בבנק. בין השאר, כיהנה כסגנית ראש חטיבת משאבי אנוש, ראש אגף משאבי אנוש של החטיבה הבנקאית, ראש מערך פרימיום, ראש אגף חוויית לקוח בחטיבה הבנקאית ועוד.
לתפקידה נכנסה בדצמבר 2020, יחד עם שורת מינויים בהנהלת בנק לאומי. קליין עצמה החליפה בתפקיד את הילה ערן-זיק, וזאת לאחר ששימשה כסגנית ראש חטיבת משאבי אנוש. מינויה נכנס לפועל באפריל 2021. 

אביבית קליין. צילום: רמי זרנגר
מנכ"ל בנק לאומי, חנן פרידמן, מסר: "אביבית היא אחד מעמודי התווך של משפחת לאומי בעשורים האחרונים. את כל אחד מתפקידיה הרבים בבנק עשתה אביבית בהצלחה מרובה, במסירות ובדבקות ראויה לציון במטרה. בשנים האחרונות הובילה את חטיבת משאבי אנוש של הבנק בצורה מעוררת השראה להישגים פורצי דרך ולשיאים רבים".
עוד הוסיף: "אני בטוח שגם באתגרים הבאים שלה היא תעמוד בהצלחה ותדע לנצל בצורה מושכלת את היכולות המקצועיות והאנושיות הייחודיות שלה. בתום תהליך איתור מסודר, נוכל להכריז על המחליף או המחליפה המיועדים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה