מינויים

מנכ"ל בזק לשעבר רן גוראון בג'וב חדש בינלאומי נוצץ

מנכ"ל בזק לשעבר, רן גוראון, חובר למנהלים בכירים בענף המתמחים בתקשורת וטלקום, להקמת פלטפורמה בינלאומית לייעוץ עסקי לחברות תקשורת בינלאומיות במטרה להגדיל את הפעילות וההכנסות. גוראון: "סיפור שקורה רק באגדות, משהו שלא הייתי מדמיין לפני מספר חודשים" | כל הפרטים
יהודה לוינגר |  3
רן גוראון מנכ"ל פלאפון יס ובזק בינלאומי (צילום לילך צור דפי דלויה יחצ)
מנכ"ל בזק לשעבר, רן גוראון, ממנף את הקדנציה של שנתיים בענקית התקשורת, אל עבר פלטפורמת ייעוץ בענפי הטלקום, מדיה וטכנולוגיה, עבור לקוחות תקשורת בינלאומיים ברחבי הגלובוס. מדובר בחברת  Sloka Partners המורכבת למעשה מבכירים לשעבר בתחום, בעיקר יוצאי גוגל.
מי שיעמוד בראש הפלטפורמה הוא המייסד Ashish Ahuja מארה"ב שישמש כמנכ"ל ובעל עבר רב בתפקידים בכירים בגוגל, ולאחרונה מנהל הטכנולוגיות הראשי במרכזי הנתונים של ענקית התקשורת באסיה CtrlS. צוות המומחים יכלול את דן וגנר מלונדון - ששימש כמנכ"ל ותפקידי הנהלה בכירים בחברות בענפי הטכנולוגיה, מדיה וטלקום. עוד: שון קארית'רס מארה"ב, עם ניסיון רב בעולם העסקי במיוחד סביב סטארטאפים ארגונים גדולים, חברות התקשורת והלוויון הגדולות בעולם וכן אל מול הממשל המקומי והפדרלי בארה"ב. מייקל ברנקו מניו-יורק בתחום הפתרונות הטכנולוגיים עם תואר שני בבינה מלאכותית, מייק בלאנש מבריטניה עם ניסיון של 3 עשורים בתחום תשתיות האינטרנט, ופראווין שארמה מהודו עם ניסיון ברגולציה.
מי שכמובן חלק מרשימת המומחים הוא רן גוראון מישראל, עליו נכתב כי הוא מנכ"ל מוערך ומנוסה עם ניסיון של כמעט שלושה עשורים בתחום הטלקום והתקשורת, והוא מאיץ צמיחה וביצועים עבור חברות תקשורת מובילות בתעשייה. על עבודתו בבזק נכתב: שינה את התרבות הארגונית, ביצע יוזמות ותכנון אסטרטגי רב שלביים והגדיל את הביצועים הפיננסיים.
פרט מעניין שלא ידוע עליו, ואף הוא נכתב, שרן גוראון הוא מטפס הרים "נלהב" שאף השתתף במסעות טיפוס לראשי הרי הקלימנג'רו, מון בלאן, אלברוס ועוד.

צילום מסך מאתר https://slokapartners.com/

גוראון עצמו התייחס לג'וב החדש ואמר כי הוא מתרגש להיות חלק מההרפתקה החדשה של Sloka, בה הוא חלק "ממנהיגים בכירים עם מומחיות עמוקה בשווקים גלובאליים ועשרות שנים של ניסיון מעשי על פני יבשות, המניעים צמיחה עסקית. אנו מחויבים לעזור ללקוחותינו להגדיל את הפעילות ולהגדיל את ההכנסות".
עוד הוסיף מנכ"ל בזק לשעבר: "כמה מילים בעברית לחברי שהגיעו עד כאן. אז מה אתה בעצם עושה? ובכן הרבה דברים מעניינים וזה אחד המגניבים שבהם. סיפור שקורה רק באגדות - מתחיל על המדשאות הירוקות של הרווארד, דרך שותפות עם קבוצת בכירי התעשייה מכל העולם (רובם יוצאי גוגל), מיזם גלובלי שהוקם בזום על פני 5 איזורי זמן בין אנשים שלא נפגשו פנים אל פנים, והנה יש בו נציגות גם לתעשיית התקשורת הישראלית. משהו שלא הייתי מדמיין לפני מספר חודשים".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    כולה כמה אקסים
    וואו איזה ג'וב נוצץ. 09/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פתחו חברת ייעוץ כדי לגבות מיליונים מלקוחות. טוב שתומר פיטר אותו.
    סגור
  • 2.
    רן
    שלום 09/2024/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אפס ביחסי אנוש חושב שהוא מורח מהעם. אפס
    סגור
  • 1.
    בהצלחה רן (ל"ת)
    אסתי 09/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור