מינויים

פיטנגו הלת'טק: זו מנהלת ההשקעות החדשה של החברה

יעל לבנטר-נקר מצטרפת לפיטנגו הלת'טק כמנהלת השקעות בכירה. לפני שהצטרפה לפיטנגו, יעל שימשה מנהלת פרויקט בבוסטון קונסלטינג גרופ בניו יורק, בהתמקדות על חדשנות בתחום הבריאות וטכנולוגיות רפואיות. איתי הראל, שותף מנהל: "אין ספק שהיא תהיה נכס עצום ליזמים איתם אנו עובדים ולאקוסיסטם החדשנות"
מערכת ice | 
יעל לבנטר-נקר (צילום יורם רשף)
פיטנגו הלת'טק מודיעה היום (רביעי) על מינויה של יעל לבנטר-נקר כמנהלת השקעות בכירה. יעל מצטרפת לקרן לאחר עשור בו הובילה אסטרטגיות וניהול הקמת חברות בחזית הטכנולוגיות הרפואיות הדיגיטליות, וייעוץ ניהולי בישראל ובארה"ב. ליעל ניסיון מגוון המשלב הבנה מעמיקה של מערכת הבריאות האמריקאית ומודלים עסקיים של טכנולוגיות רפואיות עם ניסיון מעשי בהקמת חברות חדשות.
לפני שהצטרפה לפיטנגו, יעל שימשה מנהלת פרויקט בבוסטון קונסלטינג גרופ (BCG) בניו יורק, בהתמקדות על חדשנות בתחום הבריאות וטכנולוגיות רפואיות. כחלק מקבוצת BCG Digital Ventures,  הובילה את הבנייה של מוצרים וחברות חדשות עבור לקוחות בתחום הבריאות (כולל חברות תרופות, חברות מיכשור רפואי וספקי שירותי בריאות) משלבים ראשוניים דרך שלבי צמיחה והתרחבות.
לפני BCG, יעל שימשה כמהנדסת בחברת Fiverr, שם עסקה בתימחור ובבנייה של פתרונות חדשים למוכרים. לפני כן,  עבדה כמהנדסת תוכנה בחברת Mellanox. כמנהלת השקעות בכירה בפיטנגו הלת' טק, יעל תהיה אחראית על איתור והשקעה בחברות טכנולוגיות רפואיות מבטיחות. הבנתה העמוקה את מערכת הבריאות האמריקאית והניסיון שלה בהקמת חברות חדשות הינן בעלי ערך רב לחברות בתיק ההשקעות של פיטנגו. 
יעל מחזיקה בתואר ראשון במדעי המחשב מאוניברסיטת רייכמן ותואר שני מבית הספר למנהל עסקים MIT Sloan במכון הטכנולוגי של מסצ'וסטס.
איתי הראל, שותף מנהל בפיטנגו HealthTech: "השילוב הייחודי של ניסיון תפעולי וייעוץ של יעל, נבנה באמצעות הניסיון שלה בעבודה עבור חברות טכנולוגיות ישראליות מצליחות וחברות ייעוץ ניהולי מובילות בארה"ב. היא מביאה מומחיות עמוקה בניתוח שוק, זיהוי התאמה לשוק ויישום אסטרטגיית מסחור. דרך ניסיונה היא עבדה עם יזמים רבים ועם כמה מחברות הרפואה הדיגיטלית המובילות בארה"ב. אנו נרגשים לקבל את יעל למשפחת פיטנגו, ואין ספק שהיא תהיה נכס עצום ליזמים איתם אנו עובדים ולאקוסיסטם החדשנות של תחום הבריאות בכללותו."          
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה