השוק

פיטנגו הלת׳טק 2 בהישג: הסכום הגדול שגויס לקרן החברה

פיטנגו הלת׳טק 2, הודיעה על ההשקעות החדשות של הקרן ב-QuantHealth, סטארט-אפ לייעול ניסויים קליניים המופעל על ידי בינה מלאכותית וב- Nevia Bio, חברת דיאגנוסטיקה לבריאות האישה

מערכת ice | 
פיטנגו (צילום יורם רשף)
פיטנגו הלת׳טק הודיעה היום על סגירה ראשונה לקרן השנייה שלה בתחום הרפואה, פיטנגו הלת׳טק 2. הקרן שצפויה להיות בהיקף של 175 מיליון דולר, מיועדת להשקעות במיזמים ייחודיים הנמצאים בחזית השינויים בעולם הרפואה, בעלי טכנולוגיות פורצות דרך ומודלים עסקיים חדשניים.
השוק הרפואי העולמי המוערך ב-9 טריליון  דולר עובר שינוי דרמטי. במחצית הראשונה של 2023 לבדה הושקעו כ- 25 מיליארד דולר בסטרטאפים רפואיים על ידי קרנות הון סיכון. במשך שנים רבות, המערכת הרפואית הייתה בנויה על מודל עסקי פיננסי כושל שעובר בעת האחרונה שינוי נרחב.
שינוי זה מתאפשר באמצעות טכנולוגיה ודיגיטיזציה באופן שבו הרפואה תינתן, תונגש ותנוהל. יזמות ויזמים ישראלים, שהם חלק מאקוסיסטם של כ- 2,000 חברות בתחום הרפואי, מקימים חברות מובילות שיהוו חלק מהותי משינוי זה.
איתי הראל, שותף-מנהל בפיטנגו הלת׳טק: "אלו זמנים מאתגרים עבור מדינת ישראל ולתעשיות ההייטק וה-הלת'טק, בהם הלחצים הפוליטיים והכלכליים מתערבבים לכדי סופה מושלמת. אנחנו מאמינים ביכולת העמידה וברוח האיתנה של היזמות והיזמים הישראליים להמשיך להיות מגדלור של מופת ערכי, ולהיות גורם מוביל בחדשנות העולמית ובכלכלה המקומית."
עוד הוסיף הראל: "אנחנו רואים דור חדש של חברות שנמצאות עכשיו בשלבי הקמה, ומצפים לתמוך בחברות הטובות ביותר. אנחנו מודים ליזמות וליזמים שבחרו בנו, והם ליבת העשיה היומיומית שלנו, ומודים למשקיעים שלנו על הבעת האמון".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה