מינויים

פרסקו מתחדשת: הבכיר לשעבר במשרד האוצר ודלויט - ימונה ליו"ר

מיכה אבנימלך מונה ליו"ר חברת פרסקו ממפלסים בעוטף, המתמחה בפיתוח וייצור פתרונות מתקדמים לתחום הבניה והתשתיות. הבעלים והמייסד דוד שושן: "אין לי ספק שניסיונו הבינלאומי יפתח בפנינו דלתות רבות וחשובות"
מערכת ice | 
מינוי-אילוסטרציה (צילום freepik)
חברת פרסקו (FRESCO), המובילה בפיתוח וייצור פתרונות מתקדמים לתחום הבניה והתשתיות, לרבות צבעים וחומרים מעכבי בערה וכן שימור ושיקום מבנים, הודיעה על מינויו של מיכה אבנימלך ליו"ר פעיל בחברה.
אבנימלך, בעבר בכיר במשרד האוצר, מביא עמו ניסיון עסקי משמעותי. הוא כיהן כיו"ר ודירקטור בעשרות חברות, היה שותף מנהל בחברות ייעוץ ופיתוח עסקי ולרכישות ומיזוגים, לרבות תפקיד מנהל תחום הייעוץ בפירמה דלוייט (Deloitte) ישראל ומעל 20 שנה שותף ברשתות בינלאומיות לרכישות ומיזוגים ופיתוח עסקים.
פרסקו, מקיבוץ מפלסים שבעוטף, הינה חברה חדשנית ומובילה בפיתוח וייצור של מגוון רחב של חומרים בחמש קטגוריות מפתח: שימור מבנים, מעכבי בעירה, חיזוק בטון, טיפול בקורוזיה וציפויים דקורטיביים, תוך עמידה בסטנדרטים הגבוהים ביותר הן בישראל והן בעולם. באמצעות בקרת איכות קפדנית וטכנולוגיה מתקדמת, פרסקו מספקת מוצרים איכותיים, העומדים בתקני התעשייה המחמירים ביותר.

מיכה אבנימלך (צילום: יח"צ)
דוד שושן, בעלים ומייסד פרסקו: "אני שמח מאוד על הצטרפותו של מיכה אבנימלך לנבחרת של חברת פרסקו כיו"ר פעיל בחברה, ואין לי ספק שניסיונו הבינלאומי יפתח בפנינו דלתות רבות וחשובות. בין מטרותינו: גידול משמעותי בתחום החומרים לשימור ושיקום מבנים, אותם אנו מייצרים בהתאמה ללקוח, לרבות חידוש חזיתות ושיקום בטונים, תחום בו אנו מובילים בישראל ולצד זה – ביסוס מעמדה של פרסקו כחברה מובילה בתחום החומרים והצבעים מעכבי הבערה.
לאחרונה השקנו צבע לקירות שאינו נשרף ואנו בשלבי פיתוח סופיים של ציפוי מעכב בעירה להגנה על פלדה ומתכות אחרות, אשר בבדיקות בינלאומיות נמצא כי הוא עולה בביצועיו בעשרות אחוזים על ציפויים דומים בשוק העולמי. אנו עומדים בפני פריצה לשוק העולמי עם מוצר זה ומרכז הפיתוח שלנו פועל לכניסה לתחומים חדשים בעלי פוטנציאל רב בעולם".
מיכה אבנימלך: "אני רואה אתגר עצום בהצטרפות כיו"ר לחברת פרסקו. החברה מובילה בתחום הצבעים וחומרי החיפוי הייחודיים והאיכותיים בישראל והיא בעלת פוטנציאל ויכולת לגידול מהיר במכירותיה, במכפלות משמעותיות. הפיתוחים הייחודיים האחרונים של צבעים בלתי דליקים, כמו גם צבעים וחיפויים מעכבי בעירה, פותחים בפני החברה שווקים חדשים ועוצמתיים. אני משוכנע כי בכוחות משותפים נצמח להיות שחקן משמעותי בתחומנו בארץ ובעולם".
לאבנימלך תואר B.A ו- M.A בכלכלה ומנהל עסקים, כמו גם קורס מתקדם בקרן המטבע הבינלאומית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה