מינויים

פרסקו מכריזה על שינוי ארגוני: מנכ"ל החברה החדש נחשף

פרסקו מדווחת כי אראל ברקאי מונה לתפקיד מנכ"ל החברה. דוד שושן, מייסד ובעלים פרסקו: "אין לי ספק שניסיונו יתרום רבות לצמיחת החברה ולהרחבת סל היכולות והמוצרים שלה, בדגש על חדשנות ומובילות עולמית"
מערכת ice | 
אראל ברקאי (צילום יח"צ)
פרסקו (FRESCO), חברה חדשנית ומובילה בפיתוח וייצור בחמש קטגוריות מפתח: שימור מבנים, מעכבי בעירה, חיזוק בטון, טיפול בקורוזיה וציפויים דקורטיביים, מכריזה היום (רביעי) כי אראל ברקאי מונה למנכ"ל החברה. לברקאי ניסיון רב שנים בתפקידי ניהול מגוונים. בעבר שימש כמנכ"ל יקב היוצר, מנכ"ל דלק קולורי וסמנכ"ל שיווק נירלט.
דוד שושן, מייסד ובעלים פרסקו, בירך על המינוי החדש: "אין לי ספק שניסיונו יתרום רבות לצמיחת החברה ולהרחבת סל היכולות והמוצרים שלה, בדגש על חדשנות ומובילות עולמית. פרסקו נמצאת בנקודת התפתחות משמעותית וזאת לאחר שבשנים האחרונות החברה פיתחה שורה של חומרים עתירי טכנולוגיות בתחום התשתיות, לצד החומרים בקטגוריות המסורתיות של החברה, שיקום מבנים וצבעים דקורטיביים מינרליים".
אראל ברקאי הודה על הצטרפותו לצוות ועל התפקיד הבכיר שאליו הוא נכנס והוסיף: "המשימה שלנו היא לספק פתרונות בנייה מתקדמים הרותמים את הכוח של טכנולוגיות עתידיות. כל זאת תוך שמירה על מחויבות איתנה להגנה על הסביבה".
בימים אלה נמצאת פרסקו בתהליך הוצאת תקן אירופאי למערכת צבעים מעכבי בערה למתכת ולבנייה, בליווי והשקעה של הרשות לחדשנות. החברה נמצאת במו"מ מתקדם לשיתוף פעולה עם אחת מהחברות המובילות בעולם בייצור ושיווק חומרים לתשתיות הבנייה, לטובת הפצת המוצר שהינו בעל פטנט באירופה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה