מינויים

רשת מלונות פתאל מכריזה: זו מנהלת תחום תיירות הפנים החדשה

רשת מלונות פתאל מודיעה כי יעל אדן מונתה לתפקיד מנהלת תחום תיירות הפנים, בנוסף על תפקידה כמנהלת מכירות באזור אילת וים המלח. במסגרת תפקידה, אדן תהיה אמונה בכל הקשור לקבוצות ושיתופי פעולה, זאת בשיתוף מנהלי המכירות האזוריים

מערכת ice | 
פתאל (צילום איה בן עזרי)

רשת מלונות פתאל מכריזה על מינויה של יעל אדן לתפקיד מנהלת תחום תיירות הפנים, זאת בנוסף לתפקידה כמנהלת מכירות באזור אילת וים המלח. אדן הצטרפה לרשת מלונות פתאל בשנת 2015 כמנהלת מכירות באזור ים המלח, ומזה כחמש שנים היא מנהלת מכירות אזור אילת וים המלח.

בתפקידה החדש, יעל אדן תנהל את תחום תיירות הפנים ברשת, בנוסף לתפקידה כמנהלת מכירות אזור אילת וים המלח.  במסגרת תפקידה, אדן תהיה אחראית  על שיתופי פעולה שונים עם רשת המלונות פתאל, וזאת בשיתוף מנהלות המכירות האזוריות ומנהלי המכירות בכל אזורי הארץ.

בתמונה: יעל אדן  (צילום: ללא קרדיט)

ענת אהרון, סמנכ"לית  השיווק והמכירות, מסרה: "אני מאחלת ליעל אדן בהצלחה רבה וסמוכה ובטוחה כי הניסיון, הקשרים והיכולות שלה יהיו נכס משמעותי עבורנו ויאפשרו לנו לפתח ולקדם את תחום תיירות הפנים בחברה - בצורה משמעותית, יחד עם כל צוות מנהלי המכירות האזוריים וצוות מכירות תיירות הפנים המעולים של הרשת".
כזכור, בחודש שעבר דווח כי רשת מלונות פתאל חתמה על מזכר הבנות עם חברת האנרגיה PowerGen. על פי הפרסומים, מזכר ההבנות שנחתם הינו לתקופה של 15 שנה, ובמסגרתו יוקמו מתקני אגירה ומנועי גז ואספקת חשמל במלונות הרשת. 
 

במסגרת העסקה בין השתיים, חברת האנרגיה צפויה להשקיע כ-120 מיליון שקל בהקמה של מתקני אגירה ומנועי גז שיסייעו באספקת חשמל יציבה ובמתן מענה לעומס הרשת בשעות שיא. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה