תיירות

טיסות ומלון בחינם: היעד האהוב מעודד תיירות עם חופשה ללא תשלום

התיירים בברצלונה כבר מזמן לא מרגישים רצויים, לא על ידי השלטונות המקומיים וכמובן לא על ידי המקומיים עצמם. לפיכך, ראש העיר פנמה סיטי, יצא בקריאה לכל תייר שנפגע מההפגנות בברצלונה לשלוח הוכחה לכך, והוא ידאג לו לחופשה מלאה בחינם, זאת על מנת לעודד את התיירות בעיר ולהעלות את המודעות
מערכת ice | 
המלונות בישראל חותכים מחירים (צילום shutterstock)
בשנים האחרונות עוד ועוד מקומות תיירותיים מחליטים לשים רגליים לתיירים ולא ממש רוצים ברצונם. כך גם קורה בברצלונה, שם המקומיים מתנגדים לכך שתיירים יגיעו ומראים זאת בצורה בוטה ביחס שלהם כלפיהם, בהפגנות, גרפיטי על הקירות ותחושה לא נעימה שהלכה והתעצמה בשבועות האחרונים עם שפיכת מים על תיירים ברחובות המרכזיים וקריאות לגרש אותם הביתה, כמו גם המסים שהתייקרו בצורה משמעותית עבור תיירים שמגיעים לחופשה בעיר.
אבל יש גם את המגמה ההפוכה. היעדים שרק רוצים שתיירים יגיעו לבקר בהם. אחד מהם היא עיר הבירה של פנמה, פנמה סיטי, שממוקמת בסוף לאיים הקאריביים ומדובר ביעד יפייפה שלא זוכה לתיירות רבה כיאה לו, עיר שבה אגב מתגוררת אוכלוסייה יהודית וישראלית גדולה מאוד.
לפיכך, ראש עיריית פנמה סיטי, מאייר מזרחי, שבעצמו אוהב מאוד את ישראל ומאז ה-7 באוקטובר תומך בה ובזכות להגן על עצמה, החליט להטריף את התיירים מכל רחבי העולם והחליט לשבור את השוק כדי שעוד ועוד תיירים יגיעו אל עיר הבירה. מאייר העלה סרטון לרשתות החברתיות בו הוא קורה לתיירים "להחליף את החופשה שלכם בברצלונה לחופשה בפנמה".
כדי להפוך את זה באמת לאטרקטיבי, הוא מציע לארבעת התיירים שנפגעו יותר מכולם בעיר ברצלונה להגיע לפנמה והוא בעצמו מבטיח לשלוח להם "כרטיסי טיסה חינם ושהייה חינם בפנמה כדי שיוכלו להכיר את העיר. תנו להם להירגע וליהנות, שיבואו לעיר שבה הם ירגישו רצויים". מכירים חבר או אתם בעצמכם נפגעתם מההפגנות בברצלונה? יש לכם הזדמנות להרוויח חופשה בחינם. 
אגב, בהמשך, מזרחי אף עדכן כי הגיעה אליו פנייה על אדם שנפגע בהפגנות בברצלונה עם הוכחות על כך, והודיע כי הוא דואג לו למלון וטיסה חינם על מנת שייהנה מחופשה. את המהלך הזה הסביר ראש העיר בעידוד התיירות למדינתו ובהעלאת המודעות אליה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה