מינויים

רשת מלונות פתאל מתחדשת: אלו הבכירים החדשים בצמרת הניהול

בהמשך לשינויים קודמים בצמרת הניהול, רשת המלונות הודיעה כי אדם רביב ימונה לתפקיד מנהל מלון לאונרדו גורדון ביץ', ואורי בניהו ימונה לתפקיד מנהל מלון לאונרדו בוטיק שבתל אביב. מנכ"לית הרשת אביה מגן מסרה: "מאחלת להם המשך עשייה פורייה והצלחה רבה"
מערכת ice |  3
דוד פתאל (צילום מסך מתוך אתר פתאל)
רשת מלונות פתאל (שדוחותיה האחרונים הציגו דווקא עלייה בהכנסות בצל המלחמה) הודיעה על שורת מינויים חדשים בצמרת הניהול של החברה. מלון לאונרדו גורדון ביץ' ומלון לאונרדו בוטיק, אשר שניהם נמצאים בתל אביב, יזכו למנהלים חדשים שייכנסו לתפקיד בקרוב.
אדם רביב, שבתפקידו האחרון שימש כמנהל מלון לאונרדו בוטיק תל אביב, ימונה לתפקיד מנהל לאונרדו גורדון ביץ'. בין תפקידיו הרבים: מנהל אגף מזון ומשקאות וכן מנהל מחלת האירועים של מלונות הרודס אילת. לפני כן כיהן כמנהל תפעול אירועים וסגן מנהל אגף מזון ומשקאות במלון הילטון שבתל אביב. רביב הוא בעל תואר ראשון בניהול מלונאות ותיירות מאוניברסיטת בן גוריון.
אורי בניהו ימונה לתפקיד מנהל לאונרדו בוטיק, לאחר שכיהן כמנהל מלון לאונרדו ביץ'. כמו כן, בניהו שימש גם כמנהל אגף חרדים של מלון בוטניקה חיפה, בו הוא כיהן מיום פתיחת המלון. מלבד לכך, היה גם מנהל אגף חרדים של מלון הבוטיק "דברה בראון תל אביב", והיה מנהל מחלקת הקבלה של מלון הרודס הרצליה.

אורי בניהו מימין, אדם רביב משמאל (קרדיט: באדיבות רשת מלונות פתאל)
מנכ"לית רשת מלונות פתאל, אביה מגן מסרה: "אני מברכת את אדם רביב ואורי בניהו שהתקדמו מתוך החברה ובטוחה שימשיכו לעשות חייל. אני מאחלת להם המשך עשייה פורייה והצלחה רבה".
נזכיר רשת המלונות השיקה בחודש שעבר מלון יוקרתי חדש בהשקעה של 20 מיליון אירו, אשר דורג ברמת 5 כוכבים דה-לוקס ופתח את שעריו לקראת עונת התיירות הקרובה.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    פתאל
    קרדאי 06/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל עוד שאזרחי ירדן ופלסטינאים מועסקים בבתי המלון של הרשת לא נגיע
    סגור
  • 2.
    פתאל מעסיקה פלסטינאים
    מיקמ 06/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמובן עם אישור , ראו הוזהרתם
    סגור
  • 1.
    חוסכים בהוצאות על חשבוננו
    שולי 06/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לוקחים את אותו הכסף ונותנים שירות פח...אין מזגנים במסדרונות של המלון בקושי בחדרים. אוכל תת רמה אני בהרודס בוטיק כמו אכסניה
    סגור