תיירות

פתאל נפרדת: אחרי 15 תפסיק לנהל את המלון שבלב תל אביב

לאחר 15 שנים רשת מלונות פתאל תפסיק לנהל את לאונרדו ביץ' תל אביב: רשת המלונות הוותיקה מנהלת את המלון מאז 2009 ולמרות שהודיעה על הארכת החוזה בחמש שנים, כעת היא מודיעה שתנהל אותו עד סוף החודש
מערכת ice |  3
דוד פתאל (צילום יחצ)
רשת מלונות פתאל, אשר מנהלת מלונות ברחבי הארץ ובעולם, עומדת להפסיק להפעיל את מלון לאונרדו ביץ' שבתל אביב. המלון, ממוקם ברחוב הירקון סמוך לכיכר אתרים ובעבר שמו היה מלון בזל.
במהלך שנת 2009, המלון עבר שיפוץ אינטנסיבי בסכום שיא של 5 מיליון שקל. לאחר שזה הושלם, רשת פתאל החלה לנהל את המלון כשהוא נמצא תחת המותג לאונרדו ובהמשך, שמו שונה ממלון לאונרדו בזל, למלון לאונרדו ביץ׳ תל אביב.
המלון בן 135 חדרים, מדורג ברמה של 4 כוכבים ונכון לעכשיו, פתאל מחזיקה ב-50% ממנו. לאחר ההחלטה המלון הוסר ממערכת ההזמנות של הרשת ולאחר חודש מאי לא יהיה ניתן עוד להזמין בו חדר.
על פי הדו״ח שהחברה העבירה, הסכם הניהול של פתאל על המלון הינו עד חודש יוני השנה והיא אף דיווחה לבורסה שהיא מתכננת להאריך אותו לעוד חמש שנים נוספות.
כמו כן, לפי הדו״ח השנתי של הרשת ישנה האופציה להביא את ההסכם לידי סיום, בהודעה מראש של שישה חודשים, כאשר יש אופציה לשותף להפסקת ההסכם, אם יבנה מלון חדש במקומו, בכפוף להוצאת היתר בניה למלון חדש.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ניצלו
    שיין איציק 05/2024/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מישהו ניצל כשגילה שפתאל זו רשת ניהול רק לעצמה , והם רוצים פשוט להרוויח ולא שרק פתאל יחגוג יאללה הביתה
    סגור
  • 1.
    דוד פתחאל,לא הייצי נותן כוכב אחד למלונות שלו
    גודו 05/2024/12
    הגב לתגובה זו
    11 0
    תת רמה למלונות ישרוטול
    סגור
  • אאא
    אאא 05/2024/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    צודק
    סגור