ויראלי

סיוט במלון בתל אביב: ההפתעה ההזויה שחיכתה לאורח בחדרו

אורח שהגיע לנפוש במלון לאונרדו גורדון ביץ' בתל אביב לא האמין למראה עיני. בזמן שהוא נכנס לחדר, הוא גילה כי אישה זרה לחלוטין, אותה הוא לא מכיר, שוכבת על המיטה שלו. אז אך זה קרה?
מערכת ice |  2
חופשה זוגית (צילום freepik)
דמיינו לעצמכם שאתם מגיעים לחופשה במלון מפנק, למשל לאונרדו גורדון ביץ' בתל אביב, ופתאום, אתם מגלים אישה זרה שוכבת על המיטה שלכם. דמיינתם? יופי, אז זה בדיוק הסיוט שחיכה לאחד האורחים שחזרו השבוע לחדר המלון שלהם.
מתיעוד שרץ ברשתות החברתיות בימים האחרונים ניתן לראות אורח תמים, שהגיע להתפנק בחופשה במלון לאונרדו גורדון ביץ' בתל אביב. אותו אורח צילם את "ההפתעה" שחיכתה לו בחדר, כאשר בזמן שנכנס, לתדהמתו הוא גילה אישה זרה לחלוטין, אותה הוא לא מכיר, יושבת על המיטה שלו במלון. ואם זה לא מספיק, את כל הציוד שלה, כולל מזוודות ובגדים, היא אף הורידה וכבר הספיקה לפרוק בחדר המלון.
אז מה הסיפור של אותה אישה? האמת, לא ברור, אבל ככל הנראה, היא טעתה בחדר אליו היא נכנסה. למרות זאת, זה לא המקרה הראשון הדומה לזה שנתקלנו בו. במספר מקרים כאלה שקרו בעבר, התברר בסופו של דבר כי המלון פשוט אכסן בטעות באותו החדש שני לקוחות, או לחילופין שני זוגות שהגיעו לחופשה, נתן להם את אותו המפתח, והאורחים במלון שחזרו לחדרם גילו זאת רק אחרי סיטואציה מביכה במיוחד.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    זו כתבה לבזבז את זמננו זה קורא וקרא לי
    קשקוש 06/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טעיתי אז מה זה קרא לי ולאחרים טעיתי אז מה כתבה שטויות כי אין להם מה ליכתוב ובישביל תעסוקה למה לא כתבתם שהיא גם היתה עם שמלה
    סגור
  • 1.
    יפה יפה
    ללל 06/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אשה זרה במיטה. אין תיאור מתאים היא צעירה וחתיחה אז מה רע.אם רק היא ולא בן זוגה מתאגרף במשקל כבד .הכל בסדר(:)
    סגור