מינויים

אמנון שעשוע נפרד: הכירו את מנהלת השיווק החדשה של Loora

הסטארטאפ הישראלי Loora, אשר פיתח טכנולוגיה ללימוד אנגלית המבוססת על בינה מלאכותית, מכריזה על מינוי בכירה חדשה לחברה. יוליה קרסיק, מבכירות ענף השיווק בתעשיית ההייטק הישראלית, מצטרפת לחברה בתפקיד מנהלת השיווק
מערכת ice | 
צוות Loora (צילום Loora)
חברת Loora, אשר מפתחת טכנולוגיה מבוססת בינה מלכותית המיועדת ללימוד השפה האנגלית, מכריזה היום (רביעי), על הצטרפותה של יוליה קרסיק להנהלת החברה בתפקיד מנהלת השיווק.
קרסיק, היא מנהלת שיווק בעלת מוניטין עשיר בתעשיית ההייטק הישראלית. טרם הצטרפותה ל-Loora, היא עבדה ביוניקורן הישראלית לייטריקס בו הייתה אחראית על שיווקן של חמש אפליקציות וביניהן אפליקציית הדגל של החברה Facetune.
לאחר מכן, קרסיק כיהנה כמנהלת הפרסום של AI21 Labs, מפתחת מודלי הבינה המלאכותית הישראלית של פרופ' אמנון שעשוע, בה היא היתה שותפה מרכזית להקמה של מערך השיווק ותרמה לצמיחתה המהירה של החברה והפיכתה לאחד היוניקורנים המהירים בישראל. מומחיותה של קרסיק וניסיונה בהצמחה של חברות סטארטאפ, יתרמו רבות להצלחה של חברת Loora ובעמידה ביעדי הצמיחה השאפתניים שהוצבו.
קרסיק מצטרפת ל-Loora בתקופה של צמיחה מהירה. מאז הקמתה בסוף 2020, הספיקה החברה לגייס מעל ל-21 מיליון דולר וצברה פופולאריות רבה בקרב אלפי משתמשים ברחבי העולם.
"אנחנו נרגשים לקבל את יוליה לנבחרת של Loora. הניסיון והמומחיות שלה יהוו תוספת כוח משמעותית לצוות שלנו", אומר רועי מור, מייסד שותף ומנכ"ל החברה. "בתפקידה כ-VP Marketing היא תוביל את מאמצי הצמיחה שלנו בעודנו ממשיכים לקדם חדשנות ולהרחיב את המוצרים ואת קהל הלקוחות שלנו. ללורה יש פוטנציאל לחולל שינוי חיובי אמיתי בעולם. עם יוליה בצוות, אנחנו בטוחים ביכולתנו להמשיך בצמיחה המהירה ולאפשר לעוד ועוד  אנשים לשפר את חייהם באמצעות הגעה לאנגלית שוטפת".  

יוליה קרסיק, צילום: פרטי
"אני נרגשת להצטרף לצוות המוכשר של Loora בתקופה מרתקת זו.״ אומרת יוליה קרסיק. "אני מצפה להמשיך את התנופה המרשימה של החברה שמחוללת מהפיכה אמיתית בתחום לימודי האנגלית באמצעות בינה מלאכותית והופכת אותם לנגישים עבור מיליוני אנשים בעולם. אני מודה למייסדי Loora על האמון שנתנו בי ובטוחה שיחד נגיע ליעדים השאפתניים שהצבנו לעצמנו״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה