השוק

למונייד מתפוצצת: גידול של 155% ברווח הגולמי במהלך הרבעון השני

חברת הביטוח הישראלית למונייד, מדווחת על תוצאותיה ברבעון השני שלה השנה. אין ספק שמגמת הצמיחה שלה נמשכת עם נתוני שיא כמו גידול 155% ברווח הגולמי וצמיחה של 22% בפרמיות. כל הפרטים
מערכת ice | 
למונייד (צילום פייסבוק/Lemonade)
חברת הביטוח הדיגיטלית למונייד, פרסמה היום (רביעי), את תוצאותיה לרבעון השני של 2024. מן הנתונים עולה שמגמת התנופה של החברה נמשכת ועל פי התחזיות היא מתקרבת בצעדי ענק למעבר לרווחיות. 
למונייד, רושמת ברבעון השני של 2024, הישג משמעותי כשהיא מגיעה לתזרים מזומנים חיובי ועל פי מה שנמסר מהחברה היא צופה שלמעט ברבעון האחרון של השנה הנוכחית תזרים המזומנים ישאר חיובי. 
כמו כן, לעומת הנתונים של התקופה המקבילה בשנה שעברה, החברה הציגה גידול של 155% ברווח הגולמי, גידול של 17% בהכנסות וצמיחה של 22% בסה"כ הפרמיות שלה. למונייד הוקמה בשנת 2015, והיא מציעה שלל מוצרי ביטוח בהם ביטוח רכב, תכולה, דירה וחיים. השירות של החברה, מבוסס על טכנולוגיית בינה מלאכותית מתוך שאיפה להפחית את הבירוקרטיה שעופפת את שוק הביטוחים בישראל. 
שי וינינגר, מייסד שותף ונשיא למונייד, התייחס לנתוני החברה ומסר: ״תזרים מזומנים חיובי ברבעון השני הוא עוד יעד משמעותי בדרך של למונייד לרווחיות. שימוש משמעותי בבינה מלאכותית בכל חלקי החברה והמוצר איפשר לנו לצמוח בקצב מהיר עם 22% גידול בפרמיות ו-2.1 מיליון לקוחות, תוך שמירה על שורת ההוצאות ללא שינוי ובתוך כך שיפור חסר תקדים ב-Loss Ratio״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה